رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 5 مرداد 1402 - 15:21
  • کد خبر : ۱۶۱۳۰
  • چاپ خبر : گلشادنژاد: می‌خواهم سال‌ها بدرخشم؛ طلا را از چنگ قهرمانان درآوردم

گلشادنژاد: می‌خواهم سال‌ها بدرخشم؛ طلا را از چنگ قهرمانان درآوردم

به گزارش یاریزان؛ نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ از صبح امروز در ملاکا مالزی آغاز شد و آتوسا گلشاد نژاد در وزن ۶۱- بانوان کشورمان با سه پیروزی راهی فینال این رقابت ها شد و در فینال نیز مقابل سارا علامر از امارات با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان آسیا شد. گلشاد نژاد در دور اول با نتیجه دو بر صفر مونا الدیری از اردن را پشت سر گذاشت و در دور دوم موفق شد با نتیجه یک بر صفر اسل کانایا از قزاقستان را شکست دهد. نماینده وزن ۶۱- بانوان ایران در سومین مسابقه خود مقابل گونگ لی از چین در حالی که نتیجه این رقابت صفر صفر شد، با رای داوران و در هانتی، آتوسا گلشاد نژاد به پیروزی رسید و راهی فینال این مسابقات شد و در رقابت فینال نیز با نتیجه سه بر صفر حریف اماراتی را شکست داد صاحب مدال طلا قهرمانی کاراته آسیا شد. دومین‌ دوره مسابقات پاراکاراته و نوزدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا ۲۰۲۳، از امروز (جمعه ۳۰ تیر) در ملاکا مالزی آغاز و تا روز یکشنبه یک مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

آتوسا گلشادنژاد ملی‌پوش کاراته بانوان ایران که بدون از دست دادن یک امتیاز به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت، گفت: طلا را از چنگ چند قهرمان درآوردم و می‌خواهم سال‌ها برای کاراته ایران بدرخشم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آتوسا گلشادنژاد ملی‌پوش کاراته بانوان ایران که بدون از دست دادن یک امتیاز به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا دست یافت، گفت: طلا را از چنگ چند قهرمان درآوردم و می‌خواهم سال‌ها برای کاراته ایران بدرخشم.

به گزارش یاریزان؛ آتوسا گلشادنژاد ورزشکار کرمانشاهی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا در خصوص عملکرد خوبش در مسابقات آسیایی مالزی، اظهار داشت: سطح فنی کاراته آسیا بالاست و گرفتن مدال طلا در این رویداد، واقعا دشوار است.

 

------------------------------------

وی افزود: در بازی نخست نماینده اردن، سپس قهرمان سال گذشته آسیا از قزاقستان و پس از آن دارنده مدال برنز المپیک توکیو از چین را شکست دادم. در فینال نیز حریفی از امارات که دو دوره گذشته به طلای قاره کهن رسیده بود را سه بر صفر مغلوب کردم و به بهترین مدال دست یافتم.

گلشادنژاد در خصوص از دست ندادن حتی یک امتیاز در این مسابقات، تصریح کرد: علاوه بر تمرینات بسیار خوبی که داشتیم، از نظر ذهنی خودم را آماده کرده بودم تا اتفاق خوبی را رقم بزنم. همیشه تصویرسازی می کردم که بدون از دست دادن امتیاز برنده شوم که خوشبختانه به آن رسیدم. فکر می‌کنم مدال طلا حق من بود، چرا که قهرمانان مختلفی را برای رسیدن به آن شکست دادم.

وی درباره مسابقات کومیته تیمی که با کسب مدال نقره برای تیم بانوان ایران همراه بود، توضیح داد: واقعا کار سخت بود و از همان بازی اول که مبینا حیدری آسیب دید و از ترکیب بیرون رفت. مسیر ما دشوارتر شد. با این حال همه تیم‌های خوب را شکست دادیم و راهی فینال شدیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نماینده وزن منهای ۶۱ کیلوگرم ایران، افزود: بین نیمه نهایی و دیدار فینال حدود ۲ ساعت تاخیر بود و خستگی روی تیم ما تاثیر زیادی داشت. اگر بلافاصله برگزار می‌شود، حتما عملکرد متفاوتی برابر ویتنام داشتیم. از همین حالا به فکر این هستیم تا باخت مقابل ویتنام را جبران کنیم.

بانوی کرمانشاهی کاراته ایران، گفت: واقعا مربیان تیم ملی در مسیر آماده‌سازی ما زحمات زیادی متحمل شدند و با اینکه دیدار تدارکاتی نداشتیم، اما به بهترین نحو تیم را آماده کردند.

وی در خصوص برنامه‌های بعدی تیم ملی، توضیح داد: بازی‌های آسیایی هانگژو و جهانی بوداپست در پیش است و تابع تصمیم کادر فنی هستم. اگر در ترکیب باشم، مطمئن باشید برای کسب مدال روی تاتامی می‌روم.

گلشادنژاد که این روزها با لقب ستاره کاراته ایران نامش مطرح می‌شود، در پایان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که من را لایق چنین عنوانی می‌دانند و تلاش خواهم کرد سال‌ها برای کشورم بدرخشم. تازه اول راه هستم و باید خیلی تلاش کنم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی