رفتن به بالا
  • یکشنبه - 6 آبان 1397 - 11:14
  • کد خبر : ۳۴۹۱
  • چاپ خبر : گلادیاتورهای کرمانشاهی بر سکوی نخست مسابقات پاورلیفتینگ ایران ایستادند
به میزبانی تهران؛

گلادیاتورهای کرمانشاهی بر سکوی نخست مسابقات پاورلیفتینگ ایران ایستادند

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور با لوازم و بدون لوازم (کلاسیک) به میزبانی تهران برگزار شد که در این رقابت‌ها تیم گلادیاتور نماینده شایسته کرمانشاه در تمامی رده‌های سنی مقام نخست را کسب نمود.

  مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور با لوازم و بدون لوازم (کلاسیک) به میزبانی تهران برگزار شد که در این رقابت‌ها تیم گلادیاتور نماینده شایسته کرمانشاه در تمامی رده‌های سنی مقام نخست را کسب نمود.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ کلاسیک کشور به همت اتحادیه پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران IPF به میزبانی تهران برگزار شد که […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور با لوازم و بدون لوازم (کلاسیک) به میزبانی تهران برگزار شد که در این رقابت‌ها تیم گلادیاتور نماینده شایسته کرمانشاه در تمامی رده‌های سنی مقام نخست را کسب نمود.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ کلاسیک کشور به همت اتحادیه پاورلیفتینگ جمهوری اسلامی ایران IPF به میزبانی تهران برگزار شد که در این رقابت‌ها ۱۱۶ نفر در قالب ۱۱ تیم از سراسر کشور حضور داشتند.

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور به دلیل داشتن شرط رکورد و حضور تعداد زیادی از قهرمانان رقابت‌های جهانی و آسیایی در سطح بسیار بالایی انجام گرفت.

در این مسابقات تیم  گلادیاتور به نمایندگی از استان کرمانشاه در این رقابت‌ها حضور داشت که توانست با اقتدار در تمامی رده‌های سنی (نوجوانان – جوانان و بزرگسالان) به مقام قهرمانی دست پیدا کند و بار دیگر برای استان کرمانشاه افتخار آفرینی کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نفرات و مقام‌های کسب شده توسط ورزشکاران کرمانشاهی بدین شرح است : امیر حسین جوادی فر در وزن ۵۳ کیلوگرم مقام سوم کیان رحمتی در وزن ۷۴ کیلوگرم (با لوازم) مقام اول پدرام کرم سیما وزن ۷۴ کیلوگرم (بدون لوازم)  مقام اول فرشاد مومنه وزن ۱۲۰+ کیلوگرم مقام اول .

بهرام دارستانی و محمد نادری از کرمانشاه بعنوان داور در این رقابت‌ها حضور داشتند که بهرام دارستانی با وجود اینکه نخستین سابقه داوری در این سطح از مسابقات را بر عهده داشت، اما با تأیید استاد جوادی فر داوری خوب و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت .


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی