رفتن به بالا
  • یکشنبه - 8 مرداد 1402 - 10:38
  • کد خبر : ۱۶۱۶۶
  • چاپ خبر : کیژان مقصودی ملی پوش تیم جوانان: دختر تاریخ‌ساز وزنه‌برداری مشوق من است

کیژان مقصودی ملی پوش تیم جوانان: دختر تاریخ‌ساز وزنه‌برداری مشوق من است

به گزارش یاریزان؛ کیژان مقصودی بانوی وزنه‌برداری کشورمان هم اکنون به همراه دیگر اعضای تیم ملی در هند حضور دارد. رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا از امروز (یکشنبه) در شهر دهلی‌نو آغاز شده است و ۱۴ مرداد ادامه خواهد داشت. کیژان مقصودی قرار است روز جمعه (۱۳ مرداد) از ساعت ۱۷ در گروه A دسته ۸۷ کیلوگرم جوانان به مصاف حریفان خود برود. مقصودی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا، اظهار داشت: چهار سال است که وزنه‌برداری کار می‌کنم و تقریبا از دو ماه گذشته در اردوی تیم ملی حضور دارم و در دسته ۸۷ کیلو وزنه می‌زنم و برای ثبت رکوردهای بالاتر تلاش می‌کنم. وی عنوان کرد: پدر و عموی من وزنه‌بردار بودند و آنها مشوق من برای ورود در رشته المپیکی وزنه‌برداری شدند. بنابراین تمریناتم را خودم آغاز کردم و بعد از آن مسابقات قهرمانی کشوری برگزار شد و به مدال طلا رسیدم. ملی‌پوش وزنه‌برداری بانوان گفت: نخستین تجربه‌ام در مسابقات نوجوانان جهان در عربستان بود. در آن زمان احساس خوبی داشتم زیرا برای اولین‌بار بود که در چنین رقابت مهمی در سطح جهانی شرکت می‌کردم هر چند استرس زیادی هم داشتم. در عربستان با رکورد ۷۱ کیلوگرم یک‌ضرب و ۹۷ کیلوگرم دوضرب هفتم شدم. وی یادآور شد: در این چهار سالی که در وزنه‌برداری هستم، از خودم انتظار دارم تا رکوردهای خوبی را در مسابقات پیش رو ثبت کنم و به بهترین عملکرد برسم. در این مدت سیده الهام حسینی مشوق ما بود و واقعا از وزنه زدن او انرژی می‌گیریم. مقصودی گفت: پله پله به هدفم که حضور در پیکارهای جهانی و المپیک است نزدیک می‌شوم. خوشحالم که می‌توانم رویایم را با رکوردشکنی در مسابقات مختلف تحقق بخشم. در این مدت هم از اردوی تیم ملی راضی بودم. آنیتا فیضی دسته ۴۹ کیلوگرم، سیده زهرا حسینی دسته ۵۹ کیلوگرم، ریحانه کریمی دسته ۵۹ کیلوگرم، سید غزل حسینی دسته ۵۹ کیلوگرم، سیده غزاله حسینی دسته ۶۴ کیلوگرم، هانیه شریفی دسته ۶۴ کیلوگرم، فاطمه کشاورز دسته ۶۴ کیلوگرم، لعیا کریمی دسته ۷۱ کیلوگرم، عسل کدخدایی دسته ۷۶ کیلوگرم، کیژان مقصودی دسته ۸۷ کیلوگرم وزنه‌بردارانی تیم نوجوانان و جوانان اعزامی به هند هستند.

کیژان مقصودی ملی پوش وزنه برداری تیم جوانان گفت: سیده‌ ‎الهام حسینی دختر تاریخ‌ساز وزنه‌برداری و کاپیتان تیم ملی مشوق ما در اردوی تیم ملی است و از وزنه زدن در کنار او انرژی می‌گیریم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کیژان مقصودی ملی پوش وزنه برداری تیم جوانان گفت: سیده‌ ‎الهام حسینی دختر تاریخ‌ساز وزنه‌برداری و کاپیتان تیم ملی مشوق ما در اردوی تیم ملی است و از وزنه زدن در کنار او انرژی می‌گیریم.

به گزارش یاریزان؛ کیژان مقصودی بانوی کردستانی وزنه‌برداری ایران هم اکنون به همراه دیگر اعضای تیم ملی در هند حضور دارد. رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان قهرمانی آسیا از امروز (یکشنبه) در شهر دهلی‌نو آغاز شده است و ۱۴ مرداد ادامه خواهد داشت.

 

------------------------------------

کیژان مقصودی قرار است روز جمعه (۱۳ مرداد) از ساعت ۱۷ در گروه A دسته ۸۷ کیلوگرم جوانان به مصاف حریفان خود برود.

مقصودی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری ایرنا، اظهار داشت: چهار سال است که وزنه‌برداری کار می‌کنم و تقریبا از دو ماه گذشته در اردوی تیم ملی حضور دارم و در دسته ۸۷ کیلو وزنه می‌زنم و برای ثبت رکوردهای بالاتر تلاش می‌کنم.

وی عنوان کرد: پدر و عموی من وزنه‌بردار بودند و آنها مشوق من برای ورود در رشته المپیکی وزنه‌برداری شدند. بنابراین تمریناتم را خودم آغاز کردم و بعد از آن مسابقات قهرمانی کشوری برگزار شد و به مدال طلا رسیدم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

ملی‌پوش سنندجی وزنه برداری بانوان گفت: نخستین تجربه‌ام در مسابقات نوجوانان جهان در عربستان بود. در آن زمان احساس خوبی داشتم زیرا برای اولین‌بار بود که در چنین رقابت مهمی در سطح جهانی شرکت می‌کردم هر چند استرس زیادی هم داشتم. در عربستان با رکورد ۷۱ کیلوگرم یک‌ضرب و ۹۷ کیلوگرم دوضرب هفتم شدم.

وی یادآور شد: در این چهار سالی که در وزنه‌برداری هستم، از خودم انتظار دارم تا رکوردهای خوبی را در مسابقات پیش رو ثبت کنم و به بهترین عملکرد برسم. در این مدت سیده الهام حسینی مشوق ما بود و واقعا از وزنه زدن او انرژی می‌گیریم.

مقصودی گفت: پله پله به هدفم که حضور در پیکارهای جهانی و المپیک است نزدیک می‌شوم. خوشحالم که می‌توانم رویایم را با رکوردشکنی در مسابقات مختلف تحقق بخشم. در این مدت هم از اردوی تیم ملی راضی بودم.

آنیتا فیضی دسته ۴۹ کیلوگرم، سیده زهرا حسینی دسته ۵۹ کیلوگرم، ریحانه کریمی دسته ۵۹ کیلوگرم، سید غزل حسینی دسته ۵۹ کیلوگرم، سیده غزاله حسینی دسته ۶۴ کیلوگرم، هانیه شریفی دسته ۶۴ کیلوگرم، فاطمه کشاورز دسته ۶۴ کیلوگرم، لعیا کریمی دسته ۷۱ کیلوگرم، عسل کدخدایی دسته ۷۶ کیلوگرم، کیژان مقصودی دسته ۸۷ کیلوگرم وزنه‌بردارانی تیم نوجوانان و جوانان اعزامی به هند هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی