رفتن به بالا
  • جمعه - 13 مرداد 1402 - 23:34
  • کد خبر : ۱۶۲۲۴
  • چاپ خبر : کیژان مقصودی دختر کردستانی در رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا خوش درخشید

کیژان مقصودی دختر کردستانی در رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا خوش درخشید

به گزارش یاریزان؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران آسیا از هفته گذشته به میزبانی هندوستان و در شهر دهلی این کشور آغاز شده است. کیژان مقصودی دختر وزنه بردار خوش آتیه کردستانی که به همراه تیم ملی وزنه برداری بانوان جوان ایران به این رقابت ها اعزام شده است عصر امروز جمعه سیزدهم مرداد ماه در دسته ۸۷ کیلوگرم این مسابقات به مصاف حریفان خود رفت. مقصودی در حرکت یکضرب موفق شد با مهار وزنه ۸۸ کیلوگرم نشان برنز را از آن خود کند. این بانوی ملی پوش کردستانی توانست در حرکت دوضرب وزنه ۱۱۶ کیلوگرمی را بالای سر ببرد و صاحب نشان نقره شود و در مجموعه حرکت یکضرب و دوضرب نیز با وزنه ۲۰۴ کیلوگرمی یک مدال دیگر نقره را به خود اختصاص داد و با سه مدال نقره و برنز به کار خود در این دوره از رقابت ها پایان داد. گفتنی است؛ آنیتا فیضی دیگر نماینده کردستانی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران در رده سنی نوجوانان حاضر در این رقابت ها بود.

کیژان مقصودی دختر ورزشکار کردستانی در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا، ۳ مدال نقره و برنز را کسب کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کیژان مقصودی دختر ورزشکار کردستانی در رقابت های قهرمانی جوانان آسیا، ۳ مدال نقره و برنز را کسب کرد.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران آسیا از هفته گذشته به میزبانی هندوستان و در شهر دهلی این کشور آغاز شده است.

 

------------------------------------

کیژان مقصودی دختر وزنه بردار خوش آتیه کردستانی که به همراه تیم ملی وزنه برداری بانوان جوان ایران به این رقابت ها اعزام شده است عصر امروز جمعه سیزدهم مرداد ماه در دسته ۸۷ کیلوگرم این مسابقات به مصاف حریفان خود رفت.

مقصودی در حرکت یکضرب موفق شد با مهار وزنه ۸۸ کیلوگرم نشان برنز را از آن خود کند.

این بانوی ملی پوش کردستانی توانست در حرکت دوضرب وزنه ۱۱۶ کیلوگرمی را بالای سر ببرد و صاحب نشان نقره شود و در مجموعه حرکت یکضرب و دوضرب نیز با وزنه ۲۰۴ کیلوگرمی یک مدال دیگر نقره را به خود اختصاص داد و با سه مدال نقره و برنز به کار خود در این دوره از رقابت ها پایان داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ آنیتا فیضی دیگر نماینده کردستانی تیم ملی وزنه برداری بانوان ایران در رده سنی نوجوانان حاضر در این رقابت ها بود.

همچنین، لعیا کریمی وزنه بردار کرمانشاهی تیم ملی ایران نیز در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در هندوستان به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

در پایان تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان دختران ایران با کسب ۳ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز با ۴۸۸ امتیاز تیمی، بعد از هند و ازبکستان روی سکوی سوم آسیا ایستاد.

 

رده بندی ۳ تیم برتر به شرح است:

هند با ۶۹۰ امتیاز
ازبکستان با ۶۸۸ امتیاز
ایران با ۴۸۸ امتیاز


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی