رفتن به بالا
  • جمعه - 13 مرداد 1402 - 01:52
  • کد خبر : ۱۶۲۱۸
  • چاپ خبر : کیژان مقصودی: حتی در خواب هم به المپیک فکر می‌کنم / گفتگو با وزنه‌بردار کردستانی

کیژان مقصودی: حتی در خواب هم به المپیک فکر می‌کنم / گفتگو با وزنه‌بردار کردستانی

به گزارش یاریزان؛ کیژان مقصودی وزنه بردار جوان کردستانی دسته 87 کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران، روز جمعه 13 مردادماه در دهلی به مصاف پولاد سرد می رود. او در اولین تجربه حضور در مسابقات بین المللی، شانس کسب اولین مدال های آسیایی را دارد و البته در رویایش به سکوهای مهمتر و فراتر از قاره آسیا فکر می کند. گفت و گو با کیژان مقصودی دختری از خطه کردستان را در ادامه بخوانید: - درباره مسابقات آسیایی پیش زمینه و اطلاعات قبلی داری؟ + می دانم که در سطح بالایی برگزار می شود و می توانم نتیجه خوبی بگیرم. ـ از رقبایت هم شناخت داری؟ + بله. رکوردهای رقبا را دیدم و فکر می کنم می توانم نتیجه خوبی کسب کنم. - برای مسابقات آماده ای؟ + شرایط اردو خیلی خوب بوده و استرسی ندارم. فقط تمام تلاشم را می کنم که نتیجه بگیرم. - قبلا هم اردوهای ملی حضور داشتی؟ اردوها برای آماده سازی ورزشکاران مفید هست؟ +بله. در سال های قبل هم دعوت شده بودم. کادر فنی با حضور آقای باقری خیلی خوب روی تمرین بچه ها نظارت دارند. با کمک ایشان رکوردها در حال افزایش است. -خودت را ورزشکار حرفه ای می دانی؟ حرفه ای بودن چه ویژگی هایی دارد؟ + بله. در اردو شرایط تمرینی طوری هست که هر کسی نمی تواند تحمل کند. حرفه ای بودن یعنی ورزشکار باید خواب منظم و تغذیه مناسب، تمرینات درست و اصولی داشته باشد. -مشوق شما برای وزنه برداری چه کسی بوده؟ + پدرم خودشان وزنه بردار بودند و من را برای فعالیت در این رشته تشویق کردند. -از چه سنی / سالی شروع کردی؟ + از سال 1398 تمرین را شروع کردم. از سال های اول استارت وزنه برداری بانوان. -چقدر برای کسب مدال و موفقیت انگیزه داری؟ + من همیشه حتی در خواب به کسب مدال و سکوی المپیک فکر می کنم. آرزوی خیلی بزرگی هست و تلاش زیادی هم می خواهد اما در خودم می بینم که به این آرزو برسم. -بهترین رقیب داخلی یا خارجی ات چه کسی است؟ + رقیب اصلی من هالتر و وزنه است. -بهترین وزنه و رکوردی که آرزوی آن را داری چقدر است؟ + هیچوقت برای وزنه عدد تعیین نکردم تا اگر به آن برسم راضی شوم. وزنه زدن یک علاقه همیشگی است. اما هر چقدر رکورد بهتری بزنم، به کسب مدال نزدیکتر می شوم. -موفق باشی

کیژان مقصودی دختر وزنه بردار کردستانی فردا برای ثبت رکورد خود و درخشش در مسابقات جوانان آسیا بر روی تخته خواهد رفت

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کیژان مقصودی دختر وزنه بردار کردستانی فردا برای ثبت رکورد خود و درخشش در مسابقات جوانان آسیا بر روی تخته خواهد رفت، به همین مناسب گفتگویی کوتاه با وی انجام شده است.

به گزارش یاریزان؛ کیژان مقصودی وزنه بردار جوان کردستانی دسته ۸۷ کیلوگرم تیم ملی بانوان ایران، روز جمعه ۱۳ مردادماه در دهلی به مصاف پولاد سرد می رود. او در اولین تجربه حضور در مسابقات بین المللی، شانس کسب اولین مدال های آسیایی را دارد و البته در رویایش به سکوهای مهمتر و فراتر از قاره آسیا فکر می کند.

 

------------------------------------

 

گفت و گو با کیژان مقصودی دختری از خطه کردستان را در ادامه بخوانید:

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

– درباره مسابقات آسیایی پیش زمینه و اطلاعات قبلی داری؟

+ می دانم که در سطح بالایی برگزار می شود و می توانم نتیجه خوبی بگیرم.

 

ـ از رقبایت هم شناخت داری؟
+ بله. رکورد های رقبا را دیدم و فکر می کنم می توانم نتیجه خوبی کسب کنم.

 

– برای مسابقات آماده ای؟
+ شرایط اردو خیلی خوب بوده و استرسی ندارم. فقط تمام تلاشم را می کنم که نتیجه بگیرم.

 

– قبلا هم اردوهای ملی حضور داشتی؟ اردوها برای آماده سازی ورزشکاران مفید هست؟
+بله. در سال های قبل هم دعوت شده بودم. کادر فنی با حضور آقای باقری خیلی خوب روی تمرین بچه ها نظارت دارند. با کمک ایشان رکوردها در حال افزایش است.

 

-خودت را ورزشکار حرفه ای می دانی؟ حرفه ای بودن چه ویژگی هایی دارد؟
+ بله. در اردو شرایط تمرینی طوری هست که هر کسی نمی تواند تحمل کند. حرفه ای بودن یعنی ورزشکار باید خواب منظم و تغذیه مناسب، تمرینات درست و اصولی داشته باشد.

 

-مشوق شما برای وزنه برداری چه کسی بوده؟
+ پدرم خودشان وزنه بردار بودند و من را برای فعالیت در این رشته تشویق کردند.

 

-از چه سنی / سالی شروع کردی؟
+ از سال ۱۳۹۸ تمرین را شروع کردم. از سال های اول استارت وزنه برداری بانوان.

 

-چقدر برای کسب مدال و موفقیت انگیزه داری؟
+ من همیشه حتی در خواب به کسب مدال و سکوی المپیک فکر می کنم. آرزوی خیلی بزرگی هست و تلاش زیادی هم می خواهد اما در خودم می بینم که به این آرزو برسم.

 

-بهترین رقیب داخلی یا خارجی ات چه کسی است؟
+ رقیب اصلی من هالتر و وزنه است.

 

-بهترین وزنه و رکوردی که آرزوی آن را داری چقدر است؟
+ هیچوقت برای وزنه عدد تعیین نکردم تا اگر به آن برسم راضی شوم. وزنه زدن یک علاقه همیشگی است. اما هر چقدر رکورد بهتری بزنم، به کسب مدال نزدیکتر می شوم.

-موفق باشی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی