رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 3 خرداد 1397 - 13:08
  • کد خبر : ۳۰۲۶
  • چاپ خبر : کیلان سرداری از مریوان و دنیا محمدی از کرمانشاه در اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم حضور یافتند
به میزبانی دریاچه آزادی تهران؛

کیلان سرداری از مریوان و دنیا محمدی از کرمانشاه در اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم حضور یافتند

  کیلان سرداری از مریوان و دنیا محمدی از کرمانشاه با دعوت کادر فنی فدراسیون در اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم دختران کشور به میزبانی دریاچه آزادی تهران حضور یافتند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ هفتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم بانوان با حضور ۸ قایقران در رده سنی بزرگسالان و ششمین مرحله اردوی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کیلان سرداری از مریوان و دنیا محمدی از کرمانشاه با دعوت کادر فنی فدراسیون در اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم دختران کشور به میزبانی دریاچه آزادی تهران حضور یافتند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ هفتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم بانوان با حضور ۸ قایقران در رده سنی بزرگسالان و ششمین مرحله اردوی تیم ملی اسلالوم بانوان رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال پیست اسلالوم دریاچه آزادی تهران آغاز شد.

این اردو تا ۱۱ خردادماه جاری ادامه دارد که کتایون اشرف سرمربی، سمیه فلاح عسگری کمک مربی و مهناز غفاری به عنوان سرپرست اعضای کادر فنی تیم ملی بانوان هستند.

رکسانا رازقیان و فائزه روناسی از اصفهان، نگین جباریه از مازندران، شقایق سیدیوسفی از تهران در رده بزرگسالان ، ارغوان برخورداری از تهران، کیلان سرداری از کردستان و دنیا محمدی از کرمانشاه و ملیکا سماکی از مازندران در رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان به این مرحله از اردو دعوت شده اند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

کیلان سرداری از مریوان و دنیا محمدی از کرمانشاه در اردوی تیم ملی اسلالوم


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی