رفتن به بالا
  • جمعه - 9 اردیبهشت 1401 - 12:56
  • کد خبر : ۱۲۲۲۸
  • چاپ خبر : کلنگ زنی ۷ پروژه ورزشی در سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌غربی

کلنگ زنی ۷ پروژه ورزشی در سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌غربی

به گزارش یاریزان؛ دکتر سجاد بیرامی در خصوص جزئیات پروژه‌های کلنگ زنی شده در سفر آتی ریاست جمهوری به استان آذربایجان‌غربی گفت: این تعداد پروژه با اعتبار در نظر گرفته شده ۶۲۰ میلیارد ریال در شش شهر استان کلنگ زنی خواهدشد. وی افزود: "سالن روستای ساریبگلو " در ارومیه، "سالن ورزشی شریف آباد" در تکاب، "سالن ورزشی زاویه" در خوی، "سالن ورزشی آواجیق" در چالدران، "سالن ورزشی طبقاتی" و "سالن ورزشی سیمینه" در بوکان و "سالن ورزشی اهدایی رهبری" در سردشت ۷ پروژه کلنگ زنی شده در این سفر خواهندبود. سرپرست ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ۹ پروژه نیز در ۶ شهر استان در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهندرسید. بیرامی افزود: "سالن ورزشی الیاس آباد" در ارومیه، "سالن ورزشی جوانان" در میاندوآب، "زمین ورزشی روباز" در تکاب، "سالن ورزشی سقف کوتاه" در بوکان، "خانه کشتی" و "سالن تیراندازی" در مهاباد و "سالن ورزشی جوانان" و "زمین ورزشی روباز" در سردشت پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت امسال خواهندبود.

سرپرست ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۷ پروژه ورزشی در سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌غربی کلنگ زنی خواهدشد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ۷ پروژه ورزشی در سفر ریاست جمهوری به آذربایجان‌غربی کلنگ زنی خواهدشد.

به گزارش یاریزان؛ دکتر سجاد بیرامی در خصوص جزئیات پروژه‌های کلنگ زنی شده در سفر آتی ریاست جمهوری به استان آذربایجان‌غربی گفت: این تعداد پروژه با اعتبار در نظر گرفته شده ۶۲۰ میلیارد ریال در شش شهر استان کلنگ زنی خواهدشد.

 

------------------------------------

وی افزود: “سالن روستای ساریبگلو ” در ارومیه، “سالن ورزشی شریف آباد” در تکاب، “سالن ورزشی زاویه” در خوی، “سالن ورزشی آواجیق” در چالدران، “سالن ورزشی طبقاتی” و “سالن ورزشی سیمینه” در بوکان و “سالن ورزشی اهدایی رهبری” در سردشت ۷ پروژه کلنگ زنی شده در این سفر خواهندبود.

سرپرست ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی اضافه کرد: ۹ پروژه نیز در ۶ شهر استان در هفته دولت امسال به بهره برداری خواهندرسید.

بیرامی افزود: “سالن ورزشی الیاس آباد” در ارومیه، “سالن ورزشی جوانان” در میاندوآب، “زمین ورزشی روباز” در تکاب، “سالن ورزشی سقف کوتاه” در بوکان، “خانه کشتی” و “سالن تیراندازی” در مهاباد و “سالن ورزشی جوانان” و “زمین ورزشی روباز” در سردشت پروژه های قابل بهره برداری در هفته دولت امسال خواهندبود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بیرامی خاطر نشان کرد: ۴ پروژه “سالن فردوسی” و “استخر ۷ تیر” در ارومیه، “سالن کوثر” در مهاباد و “چمن شین آباد” در پیرانشهر هفته دولت امسال از طریق واگذاری به بخش خصوصی با ماده ۲۷ افتتاح خواهندشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی