رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 13 فروردین 1399 - 19:44
  • کد خبر : ۶۴۸۸
  • چاپ خبر : کشتی‌گیر کرمانشاهی در رده دهم برترین‌های سنگین وزن جهان ایستاد

کشتی‌گیر کرمانشاهی در رده دهم برترین‌های سنگین وزن جهان ایستاد

اسامی نفرات دعوت شده، جهت شرکت در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد بزرگسالان جام جهان پهلوان تختی با حضور کشتی گیران کرمانشاهی از سوی کادر فنی تیم ملی اعلام شد.

اتحادیه جهانی کشتی، رنکینگ آزادکاران را برای حضور درالمپیک توکیو اعلام کرد که بر این اساس یدالله محبی کشتی‌گیر کرمانشاهی در رده دهم سنگین وزن قرار دارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اتحادیه جهانی کشتی، رنکینگ آزادکاران را برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو اعلام کرد که بر این اساس یدالله محبی کشتی‌گیر کرمانشاهی در رده دهم سنگین وزن قرار گرفته است.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ محبی در این رده بندی با کسب ۱۹ امتیاز رده دهم برترین کشتی گیران وزن ۱۲۵ کیلوگرم را به خود اختصاص داده است.

 

------------------------------------

در این وزن «گنو پتریاشویلی» از گرجستان با ۸۰ امتیاز، «طاها آکگول» از ترکیه با ۴۰ امتیاز و «الکساندر خوتسیانیوسکی» از اوکراین نیز با ۳۹ امتیاز به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفته اند.

طبق رده بندی اعلامی و در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی کشتی گیر کشورمان با کسب ۶۰ امتیاز رده نخست را به خود اختصاص داده است.

رنکینگ کشتی گیران در نحوه حضور آن ها در جدول مسابقات المپیک توکیو تأثیر دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بازی های المپیک توکیو (۲۰۲۱) به علت شیوع بیماری کرونا که قرار بود مرداد امسال برگزار شود با یک سال تعویق، روزهای اول تا هفدهم سال ۱۴۰۰ برگزار می شود.

یدالله محبی کشتی گیر کرمانشاهی با مثبت شدن آزمایش دوپینگ ۲ کشتی‌گیر ازبکستان و سوریه در رقابت‌های جهانی قزاقستان که اواخر شهریور سال گذشته برگزار شد توانست سهمیه المپیک را کسب کند.

تیم ایران تاکنون در اوزان ۵۷ کیلوگرم توسط رضا اطری، ۸۶ کیلوگرم توسط حسن یزدانی و ۱۲۵ کیلوگرم توسط یدالله محبی صاحب سهمیه المپیک شده است.

تاکنون ۸۷۶ هزار و ۳۴۸ نفر در کشورهای مختلف جهان به بیماری کرونا مبتلا شده اند ۴۳ هزار و ۵۲۲ نفر تاکنون جان خود را از دست داده اند.

در کشورمان شمار مبتلایان به ۴۷ هزار و ۵۹۳ نفر رسیده تا پس از آمریکا، ایتالیا، اسپانیا، چین، آلمان و فرانسه هفتمین کشور درگیر با کرونا باشد که از این تعداد نیز سه هزار و ۳۶ نفر جانشان را از دست داده اند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی