رفتن به بالا
  • سه شنبه - 29 تیر 1400 - 11:56
  • کد خبر : ۱۱۱۲۹
  • چاپ خبر : کسب یک تساوی دیگر توسط کانیاو اشنویه / چرا این روزها فوتبال نرمال نمی بینیم؟!
هفته چهاردهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران؛

کسب یک تساوی دیگر توسط کانیاو اشنویه / چرا این روزها فوتبال نرمال نمی بینیم؟!

به گزارش یاریزان؛ شب گذشته دوشنبه 28 تیرماه، هفته چهاردهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران با برگزاری چند دیدار درشهر های مختلف ایران آغاز شد. تیم کانیاو اشنویه میزبان تیم آرتام تبریز بود که این دیدار در پایان با نتیجه بدون گل پایان یافت و تیم کانیاو اشنویه یک امتیاز دیگر به مجموعه امتیازات خود اضافه کرد. کانیاو 16 امتیازی شد و برای تعینن رتبه در جدول مسابقات منتظر پایان دیدار های امشب خواهد بود. این دیدار بدلیل نبود سیستم روشنایی در ورزشگاه خانگی این تیم در استادیوم شهید باکری ارومیه برگزار شد. گفته می شود حواشی بسیاری در این دیدار رخ داده است که فوتبال را از حالت عادی خود خارج ساخته است. در ابتدا این دیدار به دلیل روشن نشدن نورافکن های ورزشگاه، بازی با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد. دقایقی بعد آمبولانس استادیوم را ترک می کند و دوباره وقفه در بازی ایجاد می شود. شنیده می شود در نیمه دوم تیم آرتام از زمین مسابقه خارج می شود و ناظر دیدار رای به پیروزی تیم کانیاو می دهد اما بعد از گذشته چند دقیقه در چرخشی 180 درجه ای، تیم تبریزی به استادیوم بر می گردد و دوباره بازی به جریان می افتد.

در هفته هفته چهاردهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران، تیم کانیاو اشنویه یک تساوی دیگر را رقم زد تا حواشی ایجاد شده از این دیدار فرصت اندوختن امتیازات بیشتر را از این تیم بگیرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در هفته چهاردهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران، تیم کانیاو اشنویه یک تساوی دیگر را کسب کرد تا حواشی ایجاد شده از این دیدار فرصت اندوختن امتیازات بیشتر را از این تیم بگیرد.

به گزارش یاریزان؛ شب گذشته دوشنبه ۲۸ تیرماه، هفته چهاردهم مرحله نهایی لیگ دسته سوم فوتبال ایران با برگزاری چند دیدار درشهر های مختلف ایران آغاز شد.

 

------------------------------------

تیم کانیاو اشنویه میزبان تیم آرتام تبریز بود که این دیدار در پایان با نتیجه بدون گل پایان یافت و تیم کانیاو اشنویه یک امتیاز دیگر به مجموعه امتیازات خود اضافه کرد.

کانیاو ۱۶ امتیازی شد و برای تعینن رتبه در جدول مسابقات منتظر پایان دیدار های امشب خواهد بود.

این دیدار بدلیل نبود سیستم روشنایی در ورزشگاه خانگی این تیم در استادیوم شهید باکری ارومیه برگزار شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفته می شود حواشی بسیاری در این دیدار رخ داده است که فوتبال را از حالت عادی خود خارج ساخته است. در ابتدا این دیدار به دلیل روشن نشدن نورافکن های ورزشگاه، بازی با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد.

دقایقی بعد آمبولانس استادیوم را ترک می کند و دوباره وقفه در بازی ایجاد می شود.

شنیده می شود در نیمه دوم تیم آرتام از زمین مسابقه خارج می شود و ناظر دیدار رای به پیروزی تیم کانیاو می دهد اما بعد از گذشته چند دقیقه در چرخشی ۱۸۰ درجه ای، تیم تبریزی به استادیوم بر می گردد و دوباره بازی به جریان می افتد.

هر چند نباید از فرصت سوزی ها و ضربه ای که در دقیقه ۹۵ به دیرک دروازه تیم آرتام تبریز برخورد کرد، بگذریم اما باید متذکر شد روح حقیقی فوتبال با این کدخدامنشی ها و ریش سپیدی ها بیگانه است. تمامی تیم ها ملزم به رعایت قوانین هستند و خروج یک تیم از میدان مسابقه و بازگشت پس از حدود ۴۰ دقیقه این روح را از بین خواهد برد.

البته نباید از تقصیر مسئولان استانی در فراهم کردن شرایط اولیه برگزاری یک مسابقه نیز گذشت و این موضوع هنگامی بسیار حائز اهمیت می شود که در ده روز گذشته دو نماینده استان آذربایجان غربی یعنی تیم های نود ارومیه در مسابقات لیگ دسته اول و تیم سردار بوکان در لیگ دسته دوم فوتبال ایران پس از کسب نتایج ضعیف به دسته پایین تر سقوط کردند.

یک مربی در طول هفته در تمرینات گروهی و فردی تاکتیک خود را بر مجموعه تیم پیاده می کند تا در روز مسابقه بهترین نتیجه ممکن را رقم بزند اما هر یک از حواشی یاد شده که در این دیدار پیش آمده است می تواند تمرکز لازم را از بازیکنان دو تیم گرفته و شرایط را به گونه ای تغییر دهد که هیچکدام از اعضای تیم کارایی لازم را نداشته باشند.

شایان ذکر است در هفته سیزدهم این مسابقات نیز نتیجه تساوی دو بر دو کسب شده این تیم در مقابل تیم کیان اراک، بدلیل اعلام ۶ دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم و اجرای ۱۳ دقیقه وقت اضافه و دریافت گل تساوی در دقایق پایانی با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ و کمیته داوران فدراسیون فوتبال، رسما به داوری‌ بازی‌ اعتراض کرد.

در پایان باید گفت که مسئولان استانی و شهرستانی باید تا زمان باقیست قدر این فرصت ها را بدانند تا در هفته پایانی برای ماندن در لیگ و حفظ این سهمیه ارزشمند به تکاپو نیفتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی