رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 1 دی 1395 - 23:05
  • کد خبر : ۱۸۷۲
  • چاپ خبر : کسب پنج مدال رنگارنگ کشتی گیران ناشنوای کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی کشور

کسب پنج مدال رنگارنگ کشتی گیران ناشنوای کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی کشور

  پنج مدال رنگارنگ توسط کشتی گیران ناشنوای کرمانشاهی در رقابت های آزاد بزرگسالان کشور کسب شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ کوروش شاهرخی رییس هیئت ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه اظهار کرد: تیم کشتی آزاد کرمانشاه در این رقابت ها صاحب یک مدال طلا، یک نقره و سه مدال برنز شد. وی افزود: تنها […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پنج مدال رنگارنگ توسط کشتی گیران ناشنوای کرمانشاهی در رقابت های آزاد بزرگسالان کشور کسب شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ کوروش شاهرخی رییس هیئت ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه اظهار کرد: تیم کشتی آزاد کرمانشاه در این رقابت ها صاحب یک مدال طلا، یک نقره و سه مدال برنز شد.
وی افزود: تنها کشتی گیر طلایی کرمانشاه فرود حجتی بود که توانست با شکست تمامی رقبا مقام قهرمانی وزن ۵۷ کیلوگرم را از آن خود کند.
شاهرخی خاطرنشان کرد: همچنین تنها مدال نقره کرمانشاه نیز توسط سجاد مرادی در وزن ۹۷ کیلوگرم بدست آمد.
رییس هیئت ورزش های ناشنوایان کرمانشاه ادامه داد: در وزن ۶۱ کیلوگرم نیز امیر صمدی در کنار کشتی گیر تبریزی به مدال برنز مشترک دست یافت.
وی همچنین با اشاره به اوزان ۷۰ و ۷۴ کیلوگرم گفت: در این دو وزن به ترتیب محمد رسولی و کیوان صمدی دو نفر دیگر از کشتی گیران کرمانشاهی صاحب مدال برنز شدند.
شاهرخی در پایان اظهار کرد: این مسابقات با حضور ۶۵ کشتی گیر از ۱۴ استان و به میزبانی هیئت ورزش های ناشنوایان استان البرز در خانه کشتی جهان پهلوان تختی کرج برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی