رفتن به بالا
  • شنبه - 21 خرداد 1401 - 16:13
  • کد خبر : ۱۲۳۶۵
  • چاپ خبر : کسب نشان برنز مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی توسط کشتی گیر کردستانی

کسب نشان برنز مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی توسط کشتی گیر کردستانی

به گزارش یاریزان؛ چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی با حضور 135 کشتی گیر از کشورهای ایران، ارمنستان و گرجستان طی روزهای 19 و 20 خرداد ماه به میزبانی استان مازندران و در شهر تنکابن این استان برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب 245 امتیاز به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و تیم های ارمنستان و گرجستان به ترتیب با 93 و 28 امتیاز دوم و سوم شدند. در پایان رقابت های کشتی آزاد وزن 79 کیلوگرم محمد حسین نوروزیان کشتی گیر شایسته کردستانی موفق شد جایگاه سوم و نشان برنز این مسابقات را کسب کند. همچنین محمد نخودی و مصطفی قیاسی به ترتیب در این وزن عناوین اول و دوم را کسب کردند. گفتنی است؛ سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با حضور در سالن رقابت های کشتی آزاد جام تختی در تنکابن، به تماشای رقابت های رده بندی و فینال ۵ وزن دوم این مسابقات نشستند.

محمدحسین نوروزیان کشتی گیر کردستانی وزن ۷۹ کیلوگرم در پایان مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی موفق شد نشان برنز را کسب کند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

محمدحسین نوروزیان کشتی گیر کردستانی وزن ۷۹ کیلوگرم در پایان مسابقات بین المللی کشتی آزاد جام تختی موفق شد نشان برنز را کسب کند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی با حضور ۱۳۵ کشتی گیر از کشورهای ایران، ارمنستان و گرجستان طی روزهای ۱۹ و ۲۰ خرداد ماه به میزبانی استان مازندران و در شهر تنکابن این استان برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب ۲۴۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد و تیم های ارمنستان و گرجستان به ترتیب با ۹۳ و ۲۸ امتیاز دوم و سوم شدند.

در پایان رقابت های کشتی آزاد وزن ۷۹ کیلوگرم محمد حسین نوروزیان کشتی گیر شایسته کردستانی موفق شد جایگاه سوم و نشان برنز این مسابقات را کسب کند.

همچنین محمد نخودی و مصطفی قیاسی به ترتیب در این وزن عناوین اول و دوم را کسب کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به همراه سید محمود حسینی پور استاندار مازندران با حضور در سالن رقابت های کشتی آزاد جام تختی در تنکابن، به تماشای رقابت های رده بندی و فینال ۵ وزن دوم این مسابقات نشستند.

علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، سید شمس الدین حسینی نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی، حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان مازندران، به همراه برخی دیگر از مسئولان سیاسی مازندران نیز در سالن رقابت ها حضور داشتند.

با اعلام مسئولین فدراسیون کشتی کشور چهل و دومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی به عنوان مرحله ما قبل نهایی چرخه ی انتخابی تیم ملی محسوب می شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی