رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 20 مرداد 1400 - 16:19
  • کد خبر : ۱۱۲۹۶
  • چاپ خبر : کسب نشان برنز دوچرخه سوار کردستانی در مسابقات قهرمانی ایران
تیم دوچرخه سواری کردستان برسکوی سوم ایستاد؛

کسب نشان برنز دوچرخه سوار کردستانی در مسابقات قهرمانی ایران

رکابزنان استان کردستان در روز دوم و پایانی مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری ایران در تهران با کسب یک نشان برنز دیگر توسط رسول ابراهیمی در بخش دانهیل بر سکوی سوم تیمی این رقابت ها ایستادند. به گزارش یاریزان؛ روز دوم مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور در تهران عصر امروز سه شنبه 19 مردادماه با معرفی نفرات برتر در رشته دانهیل به کار خود پایان داد. 35 رکابزن مدعی قهرمانی در رده سنی جوانان رشته دانهیل در روز دوم مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند. در پایان نتایج دانهیل رده سنی جوانان، رسول ابراهیمی دوچرخه سوار شایسته کردستانی موفق شد عنوان دوم و نشان برنز را به خود اختصاص دهد. گفتنی است؛ روز گذشته و در جریان رقابت های رده سنی جوانان رشته کراس کانتری ، کاوان محمدی دیگر دوچرخه سوار نماینده کردستانی توانست با ایستادن بر سکوی سوم نشان برنز این رشته را برای تیم کردستان کسب کند.

رکابزنان استان کردستان در روز دوم و پایانی مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری کشور در تهران با کسب یک نشان برنز دیگر توسط رسول ابراهیمی در بخش دانهیل بر سکوی سوم تیمی این رقابت ها ایستادند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رکابزنان استان کردستان در روز دوم و پایانی مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری ایران در تهران با کسب یک نشان برنز دیگر توسط رسول ابراهیمی در بخش دانهیل بر سکوی سوم تیمی این رقابت ها ایستادند.

به گزارش یاریزان؛ روز دوم مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور در تهران عصر امروز سه شنبه ۱۹ مردادماه با معرفی نفرات برتر در رشته دانهیل به کار خود پایان داد.

 

------------------------------------

۳۵ رکابزن مدعی قهرمانی در رده سنی جوانان رشته دانهیل در روز دوم مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان نتایج دانهیل رده سنی جوانان، رسول ابراهیمی دوچرخه سوار شایسته کردستانی موفق شد عنوان دوم و نشان برنز را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است؛ روز گذشته و در جریان رقابت های رده سنی جوانان رشته کراس کانتری ، کاوان محمدی دیگر دوچرخه سوار نماینده کردستانی توانست با ایستادن بر سکوی سوم نشان برنز این رشته را برای تیم کردستان کسب کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در پایان روز دوم مسابقات دوچرخه سواری استان کردستان با کسب مجموع ۹ امتیاز در رشته دانهیل رده سنی جوانان سکوی سوم تیمی این رقابت ها را کسب کردند و تیم های البرز و تهران در جایگاه های اول و دوم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است؛ مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور در دو رشته دانهیل و کراس کانتری با حضور رکابزانان سراسر کشور طی روزهای ۱۷ لغایت ۱۹ مردادماه یه میزبانی تهران برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی