رفتن به بالا
  • جمعه - 24 بهمن 1399 - 19:33
  • کد خبر : ۹۵۴۹
  • چاپ خبر : کسب عنوان نخست آرمینا صادقیان در مسابقات آزاد تفنگ بادی بانوان
یکه تازی بانوی ایلامی؛

کسب عنوان نخست آرمینا صادقیان در مسابقات آزاد تفنگ بادی بانوان

پوریا نوروزیان، جواد فروغی و آرمینا صادقیان بعنوان سه تیرانداز ایلامی جهت کسب سهمیه المپیک عازم مسابقات جهانی خواهند شد.

رقابتهای آزاد تفنگ و تپانچه بادی بانوان با کسب عنوان نخست آرمینا صادقیان و زهرا صفری در رشته تفنگ و تپانچه بادی همراه بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابتهای آزاد تفنگ و تپانچه بادی بانوان با کسب عنوان نخست آرمینا صادقیان و زهرا صفری در رشته تفنگ و تپانچه بادی همراه بود.

به گزارش یاریزان این رقابت ها امروز ۲۴ بهمن با حضور ۹۰ بانوی تیرانداز در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد که با پایان مرحله مقدماتی و برگزای فینال در نهایت، آرمینا صادقیان از ایلام بر سکوی نخست رشته تفنگ بادی بانوان تکیه زد، فاطمه کرم زاده از بوشهر عنوان دومی را به خود اختصاص داد و نجمه خدمتی از خراسان جنوبی به مقام سومی بسنده کرد.

 

------------------------------------

همچنین در فینال رشته تپانچه بادی بانوان نیز، زهرا صفری از تهران اول شد و هانیه رستمیان از مازندران و لعیا محمدی از کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان نیز مراسم اهدای جوایز نقدی و احکام ورزشکاران با حضور علی دادگر رییس فدراسیون، بدرالملوک کهرنگی نایب رییس بانوان، رضا ملک محمدی دبیر، علی گداری رییس کمیته مسابقات و جمعی از مربیان و سرپرستان تیم ها برگزار شد.

لازم به ذکر است کمیته مسابقات فدراسیون در نظر دارد با توجه به نتایج کسب شده توسط تیراندازان جوان و نوجوان کشورمان، مرحله سوم این رقابتها را همراه با فینال این دو رده سنی به تفکیک برگزار کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی