رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 4 آذر 1395 - 22:40
  • کد خبر : ۱۶۰۵
  • چاپ خبر : کسب  دو مدال برنز رزمی کاران سقزی در مسابقات جهانی موی تای ۲۰۱۶ روسیه

کسب دو مدال برنز رزمی کاران سقزی در مسابقات جهانی موی تای ۲۰۱۶ روسیه

  کاوه سلیمانی و جمال مدنی ۲ رزمی کار سقزی درسومین روز رقابت های جهانی موی تای ۲۰۱۶ روسیه که در روز ۴ آذرماه برگزار شد موفق به کسب مدال برنز این رقابت ها شدند.    ———————————— به گزارش یاریزان، مسابقات موی تای  کاپ جهانی جهت کسب سهمیه مسابقات ورلدگیمز لهستان از روز سه شنبه […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کاوه سلیمانی و جمال مدنی ۲ رزمی کار سقزی درسومین روز رقابت های جهانی موی تای ۲۰۱۶ روسیه که در روز ۴ آذرماه برگزار شد موفق به کسب مدال برنز این رقابت ها شدند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان، مسابقات موی تای  کاپ جهانی جهت کسب سهمیه مسابقات ورلدگیمز لهستان از روز سه شنبه ۲ آذرماه با حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف در کازان روسیه آغاز شد.

در این رقابت ها ۲۵۰ ورزشکار  از ۷۰ کشور جهان در بخش مردان و زنان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به مبارزه خواهند پرداخت.

از سوی کادر فنی فدراسیون ورزش های رزمی، کاوه سلیمانی و جمال مدنی ۲ موی تای کار سقزی به ترتیب در اوزان ۶۷ و ۵۷ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی کشورمان قرار گرفتند و به این مسابقات جهانی اعزام شدند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

کاوه سلیمانی رزمی کار سقزی و دارنده نشان طلای مسابقات بازی های آسیایی ساحلی ویتنام در سومین روز دیدارخود مقابل حریفی از اکراین رفت و پس از مبارزه ای نفس گیر بازی را به حریف اکراینی واگذار کرد و همچنین  جمال مدنی دیگرورزشکارسقزی بر اثر آسیب دیدگی شدید از ادامه رقابت ها باز ماند.

براساس این گزارش کاوه سلیمانی و جمال مدنی  دو رزمی کار سقزی در مسابقات  جهانی موی تای ۲۰۱۶ روسیه موفق به کسب  مدال برنز این رقابت ها شدند.

این رقابت ها به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و در پایان نفرات اول هر وزن سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان ورلدگیمز لهستان  را که در خرداد ماه سال ۹۶ برگزار می شود، بدست خواهند آورد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی