رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 آبان 1402 - 16:17
  • کد خبر : ۱۷۰۳۱
  • چاپ خبر : کسب اولین مدال تاریخ راگبی زنان ایران در مسابقات آسیایی

کسب اولین مدال تاریخ راگبی زنان ایران در مسابقات آسیایی

تیم ملی راگبی هفت نفره زنان ایران با درخشش دختران کرمانشاهی برای اولین بار در تاریخ این رشته به مدال برنز مسابقات آسیایی رسید. به گزارش یاریزان؛ مسابقات راگبی هفت نفره آسیا به میزبانی دوحه قطر برگزار شد که تیم زنان ایران موفق شد در مسابقه رده بندی ۱۰ بر صفر گوام را شکست دهد و به مدال برنز برسد. زنان ایران پیش از این در مرحله گروهی قطر میزبان و ازبکستان را نیز شکست دادند تا صعود خود را قطعی کنند اما در نیمه نهایی مغلوب هند شدند. این برای اولین بار در تاریخ بود که تیم زنان ایران در رقابت آسیا به مدال دست می‌ یافت. همچنین تیم ملی مردان ایران با سه پیروزی و تنها یک شکست به عنوان نهم آسیا بین ۱۵ تیم رسید. ایران به دلیل جدول عجیب رقابتها تنها با یک باخت به تیم چند ملیتی بحرین فرصت حضور در جمع ۸ تیم پایانی را از دست داد و در ادامه تیمهای عراق، مغولستان و اردن را برد و در نهایت در رده نهم قرار گرفت. اگر مسابقات به صورت گروهی برگزار می شد تیم ایران فرصت این را پیدا می کرد به جایگاه بهتری برسد و شاید حداقل برای مدال برنز رقابت می کرد. اسما فخری و اسما باباجانی بعنوان بازیکن و زهره عينی بعنوان مربی_بازیکن سه ورزشکار کرمانشاهی هستند که در این رقابت ها حضور داشتند.

تیم ملی راگبی هفت نفره زنان ایران با درخشش دختران کرمانشاهی برای اولین بار در تاریخ این رشته به مدال برنز مسابقات آسیایی رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی راگبی هفت نفره زنان ایران با درخشش دختران کرمانشاهی برای اولین بار در تاریخ این رشته به مدال برنز مسابقات آسیایی رسید.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات راگبی هفت نفره آسیا به میزبانی دوحه قطر برگزار شد که تیم زنان ایران موفق شد در مسابقه رده بندی ۱۰ بر صفر گوام را شکست دهد و به مدال برنز برسد.
زنان ایران پیش از این در مرحله گروهی قطر میزبان و ازبکستان را نیز شکست دادند تا صعود خود را قطعی کنند اما در نیمه نهایی مغلوب هند شدند.
این برای اولین بار در تاریخ بود که تیم زنان ایران در رقابت آسیا به مدال دست می‌ یافت.
همچنین تیم ملی مردان ایران با سه پیروزی و تنها یک شکست به عنوان نهم آسیا بین ۱۵ تیم رسید.
ایران به دلیل جدول عجیب رقابت ها تنها با یک باخت به تیم چند ملیتی بحرین فرصت حضور در جمع ۸ تیم پایانی را از دست داد و در ادامه تیمهای عراق، مغولستان و اردن را برد و در نهایت در رده نهم قرار گرفت.
اگر مسابقات به صورت گروهی برگزار می شد تیم ایران فرصت این را پیدا می کرد به جایگاه بهتری برسد و شاید حداقل برای مدال برنز رقابت می کرد.

 

------------------------------------

اسما فخری و اسما باباجانی بعنوان بازیکن و زهره عینی بعنوان مربی_بازیکن سه ورزشکار کرمانشاهی هستند که در این رقابت ها حضور داشتند.

 

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی