رفتن به بالا
  • جمعه - 21 آذر 1399 - 11:44
  • کد خبر : ۸۸۲۳
  • چاپ خبر : کسب امتیاز شگفت انگیز تیرانداز المپیکی ایران / فروغی و گل خندان در فینال تپانچه بادی
در رقابتهای آزاد تیراندازی مصر؛

کسب امتیاز شگفت انگیز تیرانداز المپیکی ایران / فروغی و گل خندان در فینال تپانچه بادی

جواد فروغی ملی پوش المپیکی ایلامی تیم ملی تیراندازی ایران که به ویروس کرونا مبتلا شده است گفت: احتمال می دهم که در محیط بیمارستان به ویروس کرونا مبتلا شده باشم و از اینکه به هموطنانم در لباس پرستاری خدمت کردم بسیار خرسندم.

رقابتهای آزاد بین المللی تیراندازی مصر با فینالیست شدن دو تیرانداز کشورمان جواد فروغی و وحید گل خندان پس از کسب امتیاز لازم در رشته تپانچه بادی همراه بود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رقابتهای آزاد بین المللی تیراندازی مصر با فینالیست شدن دو تیرانداز کشورمان جواد فروغی و وحید گل خندان پس از کسب امتیاز لازم در رشته تپانچه بادی همراه بود.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون تیراندازی، در ادامه مسابقات آزاد بین المللی مصر، مرحله مقدماتی تپانچه بادی آقایان با حضور ۷۲ تیرانداز پیگیری شد که در پایان جواد فروغی ورزشکار ملی پوش ایلامی با کسب امتیاز بی نظیر ۵۸۹ توانست به عنوان نفر اول راهی فینال شود.

 

------------------------------------

همچنین وحید گل خندان دیگر تیرانداز شایسته ایران با امتیاز ۵۷۹ به عنوان نفر دوم فینالیست شد.

دو نماینده دیگر ایران نیز امیرجوهری خو و چنگیز مسیب زاده با امتیاز ۵۷۱ و ۵۶۹ به ترتیب با قرار گرفتن در جایگاه سیزدهم و شانزدهم به کار خود پایان دادند.

محسن نصر اصفهانی مربی تیم ملی تپانچه ایران در این باره اظهار داشت: کسب امتیاز شگفت انگیز ۵۸۹ جواد فروغی و ارتقاء رکورد کشوری وی بسیار امیداور کننده است . پیش از این رکورد کشور با امتیاز ۵۸۸ توسط سید مهدی موسوی در مسابقات داخلی ثبت شده بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

او در پایان خاطر نشان کرد: هانیه رستمیان بدلیل اشکال فنی در سلاح خود از حضور در این رقابتها انصراف داد که با تمهیدات انجام شده این سلاح در آینده ای نزدیک به روز خواهد شد.

فینال رشته تپانچه بادی با حضور نمایندگان کشورهای ایران دونماینده، عربستان دو نماینده، مصر و ویتنام دو نماینده فردا ۲۱ آذر همزمان با فینال تفنگ بادی آقایان و بانوان برگزار می شود.

مسابقات آزاد تیراندازی بین المللی مصر از ۱۹ تا ۲۱ آذرماه در رشته های تفنگ و تپانچه بادی آقایان و بانوان با حضور۲۲۰ ورزشکار از ۱۷ کشور دنیا به صورت آنلاین درحال برگزاری است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی