رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 21 دی 1401 - 17:43
  • کد خبر : ۱۴۸۸۴
  • چاپ خبر : کرمانشاه پتانسیل معرفی ۱۰ بازیکن به تیم ملی تیراندازی را دارد

کرمانشاه پتانسیل معرفی ۱۰ بازیکن به تیم ملی تیراندازی را دارد

سومین مرحله رقابت‌های آزاد تفنگ آقایان ایران با درخشش ورزشکار ایلامی در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد. به گزارش یاریزان؛ صبح امروز (جمعه) 24 تیر مرحله سوم رقابت‌های آزاد تفنگ آقایان در رده سنی بزرگسال و رده جوانان و نوجوانان برگزار شد که در پایان و در بخش بزرگسالان امیرمحمدنکونام، مهیار صداقت و مهدی احمدی از تهران به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند. در بخش جوانان و نوجوانان نیز سیدعلی محمودیان از البرز، پارسا امیدیان از ایلام و علیرضا دانشور از قم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند. همچنین هفته اول از مرحله سوم مسابقات آزاد تپانچه 10 متر بادی آقایان در رده سنی جوانان و نوجوانان برگزار شد که در پایان شایان تمدن از اصفهان، رضا جلیل‌زاده از آذربایجان غربی و امیرحسین تنگستانی از بوشهر به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند. گفتنی است هفته دوم این رقابت‌ها در بخش بزرگسالان جمعه 31 تیر در سالن 80 خط مجموعه آزادی تهران برگزار خواهد شد. شایان ذکر است، سومین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی به اهداف پروازی کشور در رشته اسکیت، با قهرمانی علی دوستی به کار خود پایان داد.

رییس فدراسیون تیراندازی گفت: استان کرمانشاه با استعدادهای بسیار خوبی که در این رشته دارد پتانسیل معرفی ۱۰ تیرانداز جدید را به تیم ملی دارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس فدراسیون تیراندازی گفت: استان کرمانشاه با استعدادهای بسیار خوبی که در این رشته دارد پتانسیل معرفی ۱۰ تیرانداز جدید را به تیم ملی دارد.

به گزارش یاریزان؛ مرتضی قربانی رییس فدراسیون تیراندازی ایران، سه‌شنبه شب در جلسه ای که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه، روسای هیات های تیراندازی شهرستان ها و اعضای مجمع تیراندازی استان در محل این اداره کل برگزار شد، افزود: استان کرمانشاه با وجود آنکه هم اکنون تیراندازان مدال آور شایسته ای را در رده آقایان و بانوان در تیم ملی دارد ولی نباید به این امر بسنده کند.

 

------------------------------------

وی با بیان اینکه این رشته دارای ۱۹۰ مدال است که ۴۵ مدال آن المپیکی است یادآور شد: کشورهایی مانند چین، امریکا، فرانسه و آلمان هم اینک قسمت اعظمی از این مدال ها را در مسابقات مختلف به خود اختصاص می دهند در حالیکه کشور ما تنها یک قهرمان المپیکی در این رشته دارد.

رییس فدراسیون تیراندازی اضافه کرد: استان کرمانشاه این توانایی و پتانسیل را دارد که به تنهایی چهار تا پنج مدال المپیکی برای کشورمان به ارمغان آورد و این امر به هیچ عنوان دور از دسترس نیست.

قربانی با بیان اینکه این استان علاوه بر تپانچه و تفنگ می تواند حرف های زیادی در رشته تیراندازی به اهداف پروازی نیز داشته باشد افزود: تمام تلاش مان را خواهیم کرد تا زمین مناسبی برای این رشته در کنار تهیه سلاح برای آن انجام دهیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد جوانان را جذب این رشته کنیم تاکید کرد: انتظار داریم از تمام ظرفیت های استان کرمانشاه از جمله پیشکسوتان و صاحبنظران رشته تیراندازی در جهت پیشرفت هیات استان استفاده شود چرا که معتقدیم می توان در این استان گام های بزرگی در این رشته برداشت.

همچنین منوچهر حاتمی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با بیان این که تیراندازی جزو رشته های بسیار مهم و المپیکی ورزش کشور محسوب می شود، گفت: تیراندازی در این استان هرچند از لحاظ زیرساختی و امکانات با مشکلاتی روبرو است اما در همین شرایط نیز ظرفیت بالای خود را نشان داده است.

در این جلسه روسای هیات های تیراندازی شهرستان های مختلف استان به بیان مشکلات خود پرداختند که کمبود فشنگ و اسلحه مهمترین مشکلات آنها عنوان شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی