رفتن به بالا
  • دوشنبه - 27 شهریور 1402 - 15:23
  • کد خبر : ۱۶۶۳۴
  • چاپ خبر : کرمانشاه نماینده ایران در مسابقات پرورش اندام “مستر یونیورس” عربستان شد

کرمانشاه نماینده ایران در مسابقات پرورش اندام “مستر یونیورس” عربستان شد

کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران، اسامی ورزشکاران منتخب را برای شرکت در مسابقات کاپ آسیا 2022 معرفی کرد. به گزارش یاریزان؛ در پایان هجدهمین دوره مسابقات فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار قهرمانی باشگاه های ایران که طی روزهای 27 الی 29 بهمن ماه به میزبانی استان قزوین برگزار شد، کمیته فنی فدراسیون بدنسازی اسامی نفرات منتخب خود را در دسته های مختلف اعلام کرد. لیست اسامی ورزشکاران منتخب کمیته فنی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران به شرح زیر است: فیزیک کلاسیک: 168 سانتی متر: علی اکبر ذاکر موسایی- مسعود صادقی 171سانتی متر: سیدایوب حسینی – سعید نورمحمدی 175 سانتی متر: سامان الفتی – بهرام ذوالقدر 180 سانتی متر: عبدالحسین کشوری – سیدحسین حسینی 180+ سانتی متر: علی نوروزی – امیرسیاح امیری فیزیک جوانان: 174 سانتی متر: سعید جلیل وند 178 سانتی متر: علیرضا اکباتانی – علی یزدان 178+ سانتی متر: حمیدرضا مرنگی فیزیک بزرگسالان: 170 سانتی متر: حمیدرضا شهسواری – حسام تقی آذر 172 سانتی متر: حسین نصیراحمدی – سیدمحمدجواد عالی نژاد 176 سانتی متر: مانی سالاری – محمود بیات 179 سانتی متر: ایوب بسامی – هاشم مهدی دوست 182 سانتی متر: هادی بوکوری – مرتضی اصغری 182+ سانتی متر: رضا آتیلاغی – محمداحسان صادقی ماسکولار: 178 سانتی متر: رامتین نادری – امیر مختاری 178+ سانتی متر: سالار روانشاد

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه از حضور تیمی از این استان به نمایندگی از ایران برای شرکت در مسابقات مستر یونیورس عربستان خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه از حضور تیمی از این استان به نمایندگی از ایران برای شرکت در مسابقات مستر یونیورس عربستان خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ مهدی حاتمی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، با اشاره به در پیش بودن مسابقات بین المللی بدنسازی و پرورش اندام مستر یونیورس در عربستان، اظهار کرد: این مسابقات پنجم تا هفتم مهر ماه به میزبانی شهر ریاض برگزار می‌شود و تیم کرمانشاه نماینده ایران در این مسابقات خواهد بود.

 

------------------------------------

وی افزود: تیم اعزامی از کرمانشاه به این مسابقات متشکل از ۱۰ ورزشکار در چهار رشته فیزیک، بادی کلاسیک، بادی بیلدینگ و فیزیک کلاسیک خواهد بود.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه تصریح کرد: مهدی عدالت، یاسر فتاحی، یاسر رنجبر، محمد حسن کارگر، رسول خانه ساز، یزدان رحمت آبادی، سیدامین اجدادی، محمد ترک زاده، روزبه الوندی و میثم اسکندری ترکیب تیم کرمانشاه را برای حضور در این مسابقات تشکیل می دهند.

وی در خصوص پیش بینی عملکرد تیم کرمانشاه در این مسابقات هم عنوان کرد: باتوجه به این که عربستان درسال‌های اخیر در تعدادی از رشته های ورزشی مهم سرمایه‌گذاری کلانی کرده و هزینه های هنگفتی را صرف می‌کند، بنابراین شرکت کنندگان زیادی هم به این رقابت‌ها خواهند آمد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

حاتمی افزود: ورزشکاران ما در این رقابت ها قطعا مدال آوری خواهند کرد و دست خالی به کشور باز نخواهیم گشت، اما باید توجه داشت که حریفان بسیار سختی پیش رو داریم.

وی اضافه کرد: تیم کرمانشاه چند روز پیش از شروع این رقابت‌ها به عربستان سفر خواهد کرد تا ورزشکاران ما بتوانند بدن خود را با شرایط آب و هوایی آنجا وفق دهند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اضافه کرد: پیش از اعزام به مسابقات یونیورس عربستان، مسابقات انتخابی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات جهانی اسپانیا را اواخر این هفته خواهیم داشت که برای این دوره از رقابت ها هم از کرمانشاه ۳۵ ورزشکار اعزام می کنیم.

به گفته این مسئول، ورزشکاران کرمانشاه در رشته های بادی بیلدینگ، فیزیک، ماسکولار فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک و… در این رقابت ها با حریفان خود مسابقه خواهند داد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی