رفتن به بالا
  • جمعه - 26 فروردین 1401 - 14:00
  • کد خبر : ۱۲۱۹۵
  • چاپ خبر : کرمانشاه میزبان رقابت های جهانی پاراگلایدر شد

کرمانشاه میزبان رقابت های جهانی پاراگلایدر شد

فاطمه شریفی رکورددار پاراگلایدر بانوان ایران گفت: پس از شکستن رکورد 325 کیلومتر پاراگلایدر بانوان ایران، از این پس برای شکستن رکورد 440 کیلومتر بانوان دنیا تمرین می‌کنم.

رئیس انجمن ورزش های هوایی استان کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه در برگزاری رقابت های جهانی پاراگلایدر در رشته کراس کانتری(مسافت) خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس انجمن ورزش های هوایی استان کرمانشاه از میزبانی کرمانشاه در برگزاری رقابت های جهانی پاراگلایدر در رشته کراس کانتری (مسافت) خبر داد.

به گزارش یاریزان؛ محمدرضا نقدی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: حدود سه سال پیش پیگیری هایی را برای میزبانی رقابت های جهانی پاراگلایدر داشتیم که متاسفانه شرایط برای گرفتن این میزبانی فراهم نشد.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: باتوجه به بهبود شرایط کرونایی به واسطه واکسیناسیونی که در دنیا صورت گرفته، تلاش کردیم دوباره میزبانی این رقابت ها را برای کرمانشاه بگیریم که سرانجام مجوز آن صادر شد.

نقدی به تلاش های رئیس کرمانشاهی کمیته مسابقات انجمن ورزش های هوایی ایران برای گرفتن این میزبانی هم اشاره کرد و گفت: مجوز برگزاری رقابت های جهانی پاراگلایدر رشته مسافت از سوی انجمن جهانی به نام کرمانشاه صادر شد.

وی تصریح کرد: این رقابت ها قرار است به مدت حدود یک هفته از ۲۸ مرداد تا سوم شهریور امسال در سایت بین المللی ویس قرنی کرمانشاه برگزار شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس انجمن ورزش های هوایی استان افزود: برآورد می شود حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر از خلبانان تراز اول پاراگلایدر دنیا برای حضور در این مسابقات به کرمانشاه سفر کنند.

وی ادامه داد: این مسابقات برای شرکت کنندگان دارای رنکینگ خواهد بود و اگر بتوانیم آن را با کیفیت خوب برگزار کنیم، امکان ثبت آن در تقویم انجمن جهانی وجود دارد.

نقدی با تاکید براینکه برگزاری مطلوب و با کیفیت این مسابقات همراهی و همکاری تعدادی از دستگاه های اجرایی استان را می طلبد، گفت: هرچند سایت ویس قرنی یکی از قدیمی ترین و استانداردترین سایت های پروازی آسیا است، اما برای برگزاری این مسابقات لازم است زیرساخت هایی را در آن فراهم کنیم که در این رابطه به همکاری برخی دستگاه ها همچون اوقاف، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، فرمانداری و استانداری نیاز است.

وی یادآور شد: حضور تعدادی از بهترین خلبانان پاراگلایدر دنیا در کرمانشاه می تواند علاوه بر ارتقاء سطح این رشته، به اقتصاد ورزش و گردشگری استان نیز کمک کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی