رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 19 مرداد 1402 - 14:16
  • کد خبر : ۱۶۳۰۲
  • چاپ خبر : کردستان قهرمان مسابقات کشتی فرنگی منطقه ۶ کشور شد / سامان عزیزی خوب شروع کرد

کردستان قهرمان مسابقات کشتی فرنگی منطقه ۶ کشور شد / سامان عزیزی خوب شروع کرد

به گزارش یاریزان؛ تیم کشتی فرنگی کردستان با هدایت سامان عزیزی مربی توانمند کردستانی و با حضور کشتی گیران نوجوان مستعد در دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ منطقه شش کشتی فرنگی کشور جایگاه نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرد. این دوره از رقابت ها با حضور کشتی گیران استان های کردستان، کرمانشاه و لرستان به مدت یک روز در ۱۰ وزن به میزبانی شهرستان دهگلان در استان کردستان برگزار شد. در پایان دور رفت این مسابقات کردستان در جایگاه نخست ایستاد، تیم لرستان دوم شد و کشتی گیران تیم کرمانشاه نیز مقام سوم را به دست آورند. دور رفت مسابقات لیگ کشتی مناطق مختلف کشور در رشته آزاد و در منطقه شش از امروز با حضور تیم های کردستان، لرستان و کرمانشاه به میزبانی شهرستان سقز آغاز خواهد شد. گفتنی است؛ دور برگشت این مسابقات با اعلام فدراسیون اواخر مرداد ماه برگزار خواهد شد و در پایان از هر منطقه یک تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد.

کشتی گیران نوجوان استان کردستان در پایان دور رفت مسابقات لیگ منطقه شش کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کشتی گیران نوجوان استان کردستان در پایان دور رفت مسابقات لیگ منطقه شش کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

به گزارش یاریزان؛ تیم کشتی فرنگی کردستان با هدایت سامان عزیزی مربی توانمند کردستانی و با حضور کشتی گیران نوجوان مستعد در دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ منطقه شش کشتی فرنگی کشور جایگاه نخست و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

 

------------------------------------

این دوره از رقابت ها با حضور کشتی گیران استان های کردستان، کرمانشاه و لرستان به مدت یک روز در ۱۰ وزن به میزبانی شهرستان دهگلان در استان کردستان برگزار شد.

در پایان دور رفت این مسابقات کردستان در جایگاه نخست ایستاد، تیم لرستان دوم شد و کشتی گیران تیم کرمانشاه نیز مقام سوم را به دست آورند.

دور رفت مسابقات لیگ کشتی مناطق مختلف کشور در رشته آزاد و در منطقه شش از امروز با حضور تیم های کردستان، لرستان و کرمانشاه به میزبانی شهرستان سقز آغاز خواهد شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است؛ دور برگشت این مسابقات با اعلام فدراسیون اواخر مرداد ماه برگزار خواهد شد و در پایان از هر منطقه یک تیم به مرحله نیمه نهایی صعود خواهد کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی