رفتن به بالا
  • شنبه - 28 مرداد 1396 - 00:49
  • کد خبر : ۲۴۹۴
  • چاپ خبر : کردستان بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی بسکتبال سه نفره بانوان کشور ایستاد
در رده سنی بالای ۱۸ سال؛

کردستان بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی بسکتبال سه نفره بانوان کشور ایستاد

  اولین دوره مسابقات قهرمانی بسکتبال سه نفره بانوان کشور در رده سنی بالای ۱۸ سال، با قهرمانی تیم تهران، نایب قهرمانی اصفهان و سومی کردستان در اراک پایان یافت.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ تیم بسکتبال سه نفره بانوان کردستان در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور که از تاریخ بیست و ششم مردادماه بمیزبانی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

اولین دوره مسابقات قهرمانی بسکتبال سه نفره بانوان کشور در رده سنی بالای ۱۸ سال، با قهرمانی تیم تهران، نایب قهرمانی اصفهان و سومی کردستان در اراک پایان یافت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ تیم بسکتبال سه نفره بانوان کردستان در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور که از تاریخ بیست و ششم مردادماه بمیزبانی اراک در رده سنی بالای ۱۸ سال با شرکت ۲۴ تیم از ۲۳ استان و با حضور ۹۲ ورزشکار، آغاز شده بود، مقام سوم را کسب کرد.

تیم های شرکت کننده در چهار گروه شش تیمی قرار داشتند و تیم کردستان در مرحله گروهی را بدون باخت و با شش پیروزی متوالی مقابل تیمهای قم، اردبیل، بوشهر، خوزستان، اصفهان و مشهد بعنوان سرگروه راهی مرحله بالاتر شد و در مرحله یک چهارم نهایی تیم خراسان رضوی را از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی از تیم تهران شکست خورد.

دراین مرحله بازی نیمه نهایی را به تهران واگذار کرد و درمسابقه ی رده بندی موفق شد تیم قزوین را شکست داده ومقام سوم کشور را بدست آورد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

تیم بسکتبال سه نفره بانوان کردستان با حمایت “شرکت بیمه پوشش ایرانیان” موفق به کسب مقام سوم مسابقات اولین دوره قهرمانی کشور بسکتبال ۳نفره بانوان شد.

گفتنی است، این دوره از مسابقات بسکتبال سه نفره بانوان با شرکت سه بازیکن، یک ذخیره، یک سرپرست بدون مربی برگزار شد.

کیژان شکری، پریسا کرمی، سارا احمدی، روناک همتی و زری لطیفی اعضای تیم را در این دوره تشکیل دادند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی