رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 آبان 1400 - 12:46
  • کد خبر : ۱۲۰۱۹
  • چاپ خبر : کردستان بر سکوی سوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی ایران ایستاد

کردستان بر سکوی سوم مسابقات آبهای آرام قهرمانی ایران ایستاد

مرحله اول اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام آقایان زیر۲۳ و جوانان به میزبانی بندر انزلی برگزار می شود.

  در پایان مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان ایران، تیم کردستان در رده سنی جوانان بر سکوی سوم این رقابت ها ایستاد. به گزارش یاریزان؛ در این رقابت‌ها ورزشکارانی از استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، زنجان، مازندران، کردستان، تهران الف و ب، گیلان، کرمانشاه، لرستان، هرمزگان، همدان، اصفهان، فارس، قزوین، البرز، خوزستان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

در پایان مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان ایران، تیم کردستان در رده سنی جوانان بر سکوی سوم این رقابت ها ایستاد.

به گزارش یاریزان؛ در این رقابت‌ها ورزشکارانی از استان‌های بوشهر، خراسان رضوی، زنجان، مازندران، کردستان، تهران الف و ب، گیلان، کرمانشاه، لرستان، هرمزگان، همدان، اصفهان، فارس، قزوین، البرز، خوزستان و مرکزی شرکت کردند.

 

------------------------------------

قایقرانان در رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان در مواد کایاک و کانوی یکنفره در مسافت ۱۰۰۰، ۵۰۰ و ۲۰۰ متر به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم‌های برتر مشخص شدند.

بر این اساس در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۶ امتیاز قهرمان شد، تهران با ۹۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و مازندران با ۸۶ امتیاز جایگاه سوم را بدست آورد.

در رده سنی جوانان نیز تیم گیلان با ۱۰۷ امتیاز مقام قهرمانی را از آن خود کرد، تهران با ۹۹ امتیاز دوم شد و کردستان با ۸۳ امتیاز عنوان سوم را به خود اختصاص داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم قایقرانی استان کردستان با هدایت شاهو نصرتی در این مسابقات حضور پیدا کرد و در پایان موفق شد در ماده کانو یک نفره سه مدال و در بخش تیمی عنوان سوم را به خود اختصاص دهد.

در بخش کانو تک نفره فرهان زندکریمی قایقران شایسته کردستانی موفق شد در مسافت های ۱۰۰ با ثبت زمان ۵۷.۴۲۰ ثانیه ، ۵۰۰ با ثبت زمان ۲:۴۲.۱۴۰ دقیقه و ۱۰۰۰ متر با ثبت زمان ۵:۴۲.۶۷۰ دقیقه سه مدال برنز را کسب کند.

همچنین پاروزنان کردستانی در بخش تیمی این مسابقات توانستند با کسب ۸۳ امتیاز کردستان بر سکوی سوم قرار بگیرند و نشان برنز را بدست آورند.

در پایان مسابقات مراسم توزیع مدال و کاپ با حضور خسرو ابراهیمی نائب رئیس، رضا صابونچی دبیرکل و محمدتقی محمدیان خزانه‌دار فدراسیون و ورزشکاران، مربیان و خانواده ها برگزار شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی