رفتن به بالا
  • یکشنبه - 29 فروردین 1400 - 16:39
  • کد خبر : ۱۰۰۲۵
  • چاپ خبر : کاپیتان ایلامی تیم ملی کاراته : می‌خواهیم از حیثیت کاراته ایران در المپیک دفاع کنیم
قبل از حضور در رقابت‌های المپیک توکیو؛

کاپیتان ایلامی تیم ملی کاراته : می‌خواهیم از حیثیت کاراته ایران در المپیک دفاع کنیم

ذبیح الله پورشیب ملی پوش ایلامی تیم ملی کاراته ایران پس از کسب مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا گفت: 9 امتیاز من را ندادند و حریف من با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می‌گرفت.

کاپیتان ایلامی تیم ملی کاراته ایران گفت: با تزریق واکسن کرونا استرس ورزشکاران برای حضور در المپیک توکیو کمتر خواهد شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کاپیتان ایلامی تیم ملی کاراته ایران گفت: با تزریق واکسن کرونا استرس ورزشکاران برای حضور در المپیک توکیو کمتر خواهد شد.

به گزارش یاریزان؛ ذبیح‌الله پورشیب کاپیتان ایلامی تیم ملی کاراته ایران، درباره دریافت واکسن کرونا قبل از حضور در رقابت‌های المپیک توکیو اظهار کرد: جا دارد تشکر کنم از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که این شرایط را به وجود آوردند که ما بتوانیم زودتر واکسن را بزنیم.

 

------------------------------------

وی افزود: استرس زیادی داشتیم چون این مدت شرایط تمرینی طوری بود که باید مراقبت می‌کردیم و به هر حال این استرس با این کار کمتر شد و امیدوارم مرحله دوم را هم بزنیم و به امید خدا بتوانیم بدون استرس به کار خود ادامه دهیم.

کاپیتان ایلامی تیم ملی کاراته ایران با اشاره به آخرین روند آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات پیش‌رو گفت: خوشبختانه ۶-۷ ماه اوضاع خوبی را پشت سر گذاشتیم و با برنامه ریزی که فدراسیون کاراته و کادر فنی انجام دادند شرایط خوبی را در حال حاضر داریم.
وی توضیح داد: یک تورنمنت را هم شرکت کردیم و خدا را شکر نتیجه خوبی را بدست آوردیم. امیدوارم بتوانیم با این برنامه ریزی که انجام شده و مسابقات خوبی که پیش رو داریم بتوانیم نتایجی را که مد نظرمان است را به دست بیاوریم و با نفرات کامل در المپیک حضور پیدا کنیم و آنجا هم بتوانیم از نام کاراته ایران دفاع کنیم.

پورشیب درخصوص سطح فنی رقابت‌های لیگ برتر کاراته توضیح داد: لیگ برگزار شد و محک خوبی بود برای ما، بعد از مرحله نخست رقابت های لیگ در مسابقات لیگ ترکیه شرکت کردیم و نتایج خوبی را به دست آوردیم که نشان داد مسابقات لیگ می‌تواند کمک زیادی در حفظ آمادگی ملی پوشان داشته باشد. قرار بود مرحله بعدی هم پس از تعطیلات عید برگزار شود ولی بنا به دلایلی فعلا لغو شده اما امیدوارم دوباره برگزار شود تا به همین روند خوب مان ادامه دهیم

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی