رفتن به بالا
  • یکشنبه - 4 آذر 1397 - 14:16
  • کد خبر : ۳۵۳۴
  • چاپ خبر : چرا کاویان نقده می تواند به مرحله دوم لیگ سه صعود کند؟
یادداشت سردبیر؛

چرا کاویان نقده می تواند به مرحله دوم لیگ سه صعود کند؟

مرحله اول رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم ایران در حالی برگزار می شود که رقابت برای کسب سهمیه صعود به مرحله بالاتر بسیار هیجان انگیز شده و تیم کاویان نقده یکی از بخت های اصلی حضور در مرحله بعدی به حساب می آید.

  مرحله اول رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم ایران در حالی برگزار می شود که رقابت برای کسب سهمیه صعود به مرحله بالاتر بسیار هیجان انگیز شده و تیم کاویان نقده یکی از بخت های اصلی حضور در مرحله بعدی به حساب می آید.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مرحله اول رقابت های فوتبال […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مرحله اول رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم ایران در حالی برگزار می شود که رقابت برای کسب سهمیه صعود به مرحله بالاتر بسیار هیجان انگیز شده و تیم کاویان نقده یکی از بخت های اصلی حضور در مرحله بعدی به حساب می آید.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مرحله اول رقابت های فوتبال لیگ دسته سوم ایران با پنج گروه ۱۳ تیمی آغاز شده که تا پایان هفته دهم در چند گروه تیم هایی انصراف خود را مبنی بر ادامه مسابقات اعلام کرده اند.

با توجه به قوانین لیگ دسته سوم کشور، تیم های اول و دوم از مرحله اول به مرحله دوم صعود می کنند و تیم های سوم و چهارم در مرحله اول فصل آینده حضور خواهند داشت، تیم های پنجم به بعد به لیگ های استانی سقوط خواهد کرد. البته زمزمه تصویب قانون عدم سقوط تیم پنجم به لیگ استانی نیز مطرح شده است.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گزارش اختصاصی یاریزان این بار به عملکرد تیم فوتبال کاویان نقده و شانس بالای این تیم جهت کسب سهمیه و حضور در مرحله دوم مسابقات، خواهد پرداخت.

ابتدا باید ذکر کنیم که کاویان در گروه ۱۳ تیمی قرار دارد که تیم کیمیا فرایند از حضور در رقابت ها انصراف داده است. همچنین تیم استقلال شوش با کسب ۲۵ امتیاز در پایان هفته دهم، بعنوان تیم اول و ایجاد فاصله امتیازی امن، صعود خود را به مرحله بعد قطعی ساخته است.

کاویان که تا پایان هفته دهم ۱۴ امتیاز کسب کرده است و در جایگاه پنجم قرار دارد برای کسب سهمیه دوم این گروه باید، با کسب امتیازات لازم در سه دیدار باقیمانده خود، از سه رقیب اصلیش در کورس صعود، پیشی بگیرد.

دو تیم استقلال ملاثانی و ذوب و فلزات بهار همدان با ۱۷ امتیاز و پرسپولیس دزفول با ۱۴ امتیاز در رده های دوم تا چهارم این گروه قرار دارند.

شاید تا به ایجای کار صعود کاویان کمی دور از دسترس به نظر بیاید اما باید دیدار های باقیمانده این تیم را مورد کاوش قرار دهیم تا به شانس بالای نماینده شهرستان نقده پی ببریم.

اولین نکته اینکه کاویان سه دیدار در پیش رو دارد در حالی که رقیبانش هرکدام فقط در دو دیدار دیگر حضور خواهند داشت.

دومین نکته حائز اهمیت این است که در هفته یازدهم کاویان میهمان تیم استقلال ملاثانی جدی ترین رقیب خود خواهد بود و در صورت پیروزی و یا کسب تساوی در برابر این تیم شانس خود را برای صعود افزایش خواهد داد.

کاویان در هفته دوازدهم، در وزشگاه تختی نقده میزبان تیم فجر شهید کاظمی البرز خواهد بود که تنها ۲ امتیاز را تا به اینجای کار به دست آورده و در قحر جدول، سقوط خود را حتمی ساخته است. در هفته سیزدهم نیز کاویان میهمان تیم شهید کلهر شهریار خواهد بود که تا به اینجای کار با کسب پنج امتیاز در رتبه دهم قرار دارد و امیدی به حفظ سهمیه و حضور در لیگ ۹۸ نخواهد داشت.

از طرف دیگر تیم استقلال ملاثانی تیم دوم گروه برای صعود، صرف نظر از نتیجه دیدار با کاویان، به پیروزی در مقابل تیم شهاب تهران که هنوز به ماندن در لیگ امیدوار است، در هفته پایانی خود احتیاج دارد.

تیم ذوب و فلزات بهار همدان بعنوان تیم سوم گروه که در هفته نهم با یک گل مغلوب کاویان شده بود، در دو دیدار پایانی و بسیار سخت خود باید در مصاف با تیم های شهاب تهران و استقلال شوش قهرمان این گروه، شش امتیاز کسب کند.

تیم پرسپولیس دزفول که هم امتیاز با کاویان و با تفاضل گل بهتر در رده چهارم ایستاده در دو دیدار پایانی خود میهمان تیم سولدوز نقده که شانس ماندن در لیگ را دارد و میزبان تیم تربیت سقز خواهد بود که شانس سقوطش بسیار بالاست.

 

با توجه به شرایط جدول، حمایت هواداران پر شور کاویان و دیدار های پیش روی این تیم بیشترین شانس برای کسب سهمیه دوم و صعود به مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال ایران را داشته باشد اما باید گفت فوتبال همچون همیشه قوانین نانوشته خود را دارد و ممکن است غرور و پشتکار قواعد بازی را تغییر دهند.

 

 

یادداشت/ سامان امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی