رفتن به بالا
  • جمعه - 19 اردیبهشت 1399 - 19:35
  • کد خبر : ۶۸۶۷
  • چاپ خبر : کاوه رضایی در لیست فروش نیست و به کلاب بروز باز می گردد

کاوه رضایی در لیست فروش نیست و به کلاب بروز باز می گردد

آندونی سوبیسارتا، دروازه‌بان مشهور و پیشین اسپانیایی، کاوه رضایی ملی‌پوش کرمانشاهی تیم کلوب بروژ بلژیک را برای انتقال به لوشامپیونه فرانسه زیر نظر دارد.

باشگاه کلاب بروژ بلژیک تمایل دارد تا بار دیگر از مهاجم کرمانشاهی خود بهره ببرد و قرار نیست کاوه رضایی در لیست فروش باشد یا به تیم دیگری منتقل شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

باشگاه کلاب بروژ بلژیک تمایل دارد تا بار دیگر از مهاجم کرمانشاهی خود بهره ببرد و قرار نیست کاوه رضایی در لیست فروش باشد یا به تیم دیگری منتقل شود.

به گزارش یاریزان؛ رسانه های فوتبالی بلژیک نام کاوه رضایی را در فهرست نقل و انتقالات بازیکنان شاغل در لیگ این کشور منتشر کرد.

 

------------------------------------

بر طبق ادعای این رسانه ها،کاوه رضایی که در فصل قبل به صورت قرضی به شارلوا پیوسته بود، اما به خاطر قراردادی که با باشگاه اصلی خود دارد، برای فصل آینده به تیم اصلی خود باز می گردد.

کاوه رضایی دو فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ به تیم اول لیگ بلژیک یعنی کلاب بروژ پیوست اما پس از دو مصدومیت پیش آمده نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و به یک نیمکت‌نشین تبدیل شد.

در ابتدای حضورش در شارلوا همه تردید داشتند که به آمادگی گذشته بازگردد اما ستاره کرمانشاهی سابق استقلال با گلزنی های پیاپی دوباره خودش را اثبات کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در نظرسنجی هایی که در سایت‌های نزدیک به باشگاه کلاب بروژ انجام شد و اکثر هواداران خواهان بازگشت او بودند تا در فرصتی دوباره کاوه به اوج خودش بازگردد.

 

خبرنگار: سامان صادق امیری

/ کاوه رضایی در لیست فروش نیست و به کلاب بروز باز می گردد /


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی