رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 21 مرداد 1400 - 16:15
  • کد خبر : ۱۱۳۱۸
  • چاپ خبر : کانیاو هنوز به مرحله اول سقوط نکرده است / منتظر رای کمیته انظباطی هستیم
مدیر عامل تیم فوتبال کانیاو اشنویه:

کانیاو هنوز به مرحله اول سقوط نکرده است / منتظر رای کمیته انظباطی هستیم

در گزارشی اختصاصی عملکرد تیم کانیاو اشنویه در بازار نقل و انتقالات لیگ دسته سوم فوتبال ایران را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مدیر عامل کانیاو اشنویه به خبرهای پیرامون سقوط کانیاو اشنویه از مرحله دوم لیگ سه به مرحله اول واکنش نشان داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیر عامل کانیاو اشنویه به خبرهای پیرامون سقوط کانیاو اشنویه از مرحله دوم لیگ سه به مرحله اول واکنش نشان داد.

به گزارش یاریزان؛ وسیم خنشا مدیر عامل تیم کانیاو اشنویه نکاتی را برای هواداران کانیاو اشنویه بیان کرد تا همه در جریان اتفاقات رخ داده باشند.

 

------------------------------------

متن منتشر شده از سوی باشگاه کانیاو اشنویه به شرح زیر است:

سلام و درود دارم خدمت یکایک دوستان و هواداران و علاقمندان کانیاو اشنویه.

پیش از هر چیزی دست بوس تمامی عوامل تیم کانیاو اعم از کادر فنی و بازیکنان و تدارکات و… تیم هستم که با وجود تمامی کاستی ها و کمبود ها جانانه و با دل و تعصب زیاد پشت ما را خالی نکردند و تا آخرین لحظه جنگیدند تا نام اشنویه آوازه شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

طی قریب به یکسال توانستیم تیم منسجم و قوی ای را راهی مرحله اول مسابقات لیگ دسته سوم کشور کنیم و با تمام تلاش همه عوامل توانستیم یک‌صعود دراماتیک به مرحله دوم لیگ دسته سه کشور داشته باشیم و مردم‌ اشنویه را بلاخره بعد از سالیان سال صاحب تیمی در خور شان و عزت اشنویه کنیم.

در مرحله دوم متاسفانه باتوجه به انواع و اقصام مشکلات و بدبختی و هزاران کمی و کاستی باز هم شانه خالی نکردیم و همسو با عوامل تیم تمام تلاش خود را جهت حفظ امتیاز در مرحله دوم لیگ دسته سه کشور انجام دادیم، اما متاسفانه نتایج باتوجه به مشکلات عدیدی که وجود داشت ، ما را از هدف اصلی مان کمی دور کرد.

باید دست مریزاد گفت به کادر فنی تیم محبوبم کانیاو اشنویه، که در راس آن آقای هیوا حکمتی هستند،
ایشان امسال به حق کلمه مردانگی، و کاربلدی را برای من و تمامی اطرافیان معنا کردند و با وجود هزاران مشکل سخت افزاری و مالی هیچوقت تیم را با هیچ مصاحبه و یا کاری شبیه به آن به حاشیه نبردند و همیشه با سکوت و تلاششان، همه توان خود را جهت ارتقای فوتبال اشنویه انجام دادند.

بازیکنان کانیاو هر کدامشان نمونه بارز مردانگی را برایم معنا کردند که با تمام وجود با مشکلات دست و پنجه نرم کردند و با تیم یکسو بودند و تمام تلاششان را برای موفقیت کانیاو انجام دادند.

جا دارد که تاکید کنم!
تیم کانیاو اشنویه هنوز به مرحله اول سقوط نکرده است، چرا که با توجه به شکایت ما به کمیته انظباطی و فدراسیون فوتبال بابت بازی با بعثت کرمانشاه و همچنین بازی آستارا با دارایی تهران که این بازی شائبه برانگیز بود!!!!!!!!!!! (هنوز نتیجه ۳-۰به نفع بنیامین زده نشده و پرونده در کمیته انضباطی میباشد) تا صدور رای این بازی ها هنوز سقوط و یا ماندرگاری کانیاو صد در صدی نیست و اعلام می کنم که تا آخرین لحظه از حق کانیاو مظلوم اشنویه دفاع خواهیم کرد تا بلکه حق به حق دار برسد و کانیاو اشنویه در مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور ماندگار شود.

چنانچه رای عادلانه بازی های بعثت کرمانشاه و دارایی تهران و آستارا معلوم شود، کانیاو اشنویه در لیگ ماندگار خواهد بود.

لذا برای چندمین بار ما با تمام قوا و با دست های خالی برای گرفتن حق کانیاوِ مظلوم نامه‌نگاری های لازمه را انجام داده وبعداز تعطیلات حضوری به سازمان لیگ وفدراسیون فوتبال خواهم رفت تا از حق کانیاو مظلومم دفاع کنم. امید است با رای به حق کانیاو اشنویه ماندگار شود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی