رفتن به بالا
  • شنبه - 8 خرداد 1400 - 14:27
  • کد خبر : ۱۰۳۳۰
  • چاپ خبر : کانیاو اشنویه برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال ایران به کمک نیاز دارد
به قلم ادریس اسدی؛

کانیاو اشنویه برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال ایران به کمک نیاز دارد

تیم کانیاو اشنویه در هفته ششم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران مقابل موفق به شکست تیم بعثت کرمانشاه شد. به گزارش یاریزان؛ در گروه دوم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران تقابل دو تیم کانیاو اشنویه و بعثت کرمانشاه در هفته ششم این رقابت ها روز سه‌شنبه در استادیوم آزادی مهاباد برگزار شد. از ابتدای این دیدار هر دوتیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند و بارها با خلق موقعیت بر روی دروازه یکدیگر فوتبالی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند. اما کانیاو اشنویه با استفاده حداکثری از موقعیت ها توانست در دقیقه ۳۵ اولین گل این دیدار را بثمر برساند. گل دوم این تیم هم در دقیقه ۷۲ بثمر رسید تا بعثتی ها فشار را بروی دروازه تیم میزبان به حداکثر برسانند. تا اینکه در دقیقه ۸۰ دروازه بان تیم کانیاو اشنویه با انجام خطا روی مهاجم حریف باعث شد تک گل تیم بعثت از روی نقطه پنالتی بثمر برسد. این صحنه که با چاشنی درگیری دو بازیکن همراه بود در نهایت باعث اخراج دروازه بان کانیاو و مهاجم بعثت شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. در پایان این دیدار نماینده اشنویه با نتیجه دو بر یک سه امتیاز را به حساب خود واریز کرد و تا پس از انجام پنج دیدار با کسب پنج امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات جای بگیرد.

بازیکنان کانیاو شایستگی هایشان برای صعود به لیگ دو را اثبات کرده اند و حالا این مسئولان هستند که برای کمک به تحقق این موضوع، اقداماتی جدی تر از گذشته انجام دهند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بازیکنان کانیاو اشنویه شایستگی هایشان برای صعود به لیگ دو را اثبات کرده اند و حالا این مسئولان هستند که برای کمک به تحقق این موضوع، اقداماتی جدی تر از گذشته انجام دهند.

پیروزی مهم کانیاو برابر نماینده استان کرمانشاه که به رغم ده نفره شدن به دست آمد،نشان از قدرت بازیکنان کانیاو است امیدوارم مسئولان و مردم، آنهایی که می توانند به این تیم کمک کنند، پیش قدم شوند، این جوان ها نشان دادند که کارهای بزرگی می توانند انجام دهند.
حتی وقتی ده نفره می شوند، برای شهرشان کم نمی گذارند، پس ما انتظار داریم که مسئولان هم برای این شهر کم نگذارند، انتظار داریم مسئولان بیایند و بیشتر کمک کنند.

 

------------------------------------

درست است به تیم کانیاو کمک شده است، اما کمک ها در خورشان تیم کانیاو نبوده. باشگاه کانیاو خواستار کمک هایی هست که کمک کند به صعود این تیم، البته در فوتبال نمی توان قول داد اما با توجه به وضعیت موجود، می توان امید داشت که باشگاه کانیاو در این وضعیت موجود، میتواند دل مردم این شهر را شاد کند.

به عنوان فردی ورزش دوست این شهرستان خواستار همدلی تمام عناصر رادارم و در این موقعیتی که همه احتیاج به نشاط و شادابی دارند، فوتبال یکی از راه های برطرف کردن این نیاز است. مسئولان ما هم حتما به این موضوع واقفند و مردم را شاد می خواهند. پس باید تلاش کنیم، دست به دست هم دهیم و وحدت داشته باشیم. فوتبالی ها، اهالی رسانه و همه مردم و مسئولان، باید کدورت ها را کنار گذاشته و با وفاق کامل، به جاهای خوبی برسیم.

کانیاو اشنویه اختلاف زیادی با منطقه صعود به لیگ دو ندارد، اما می دانیم کار سختی‌ هم است. تیم باید به روند رو به رشد خود ادامه بدهد.
آقای حکمتی و کادر فنی، سخت مشغول کار هستند و نیاز به حمایت دارند. ما نباید با یک شکست نا امید شویم و نه با یک پیروزی مغرور! باید کمک کنیم تا فوتبال اشنویه را به روزهای اوجش برگردانیم. انتقاد کردن دردی را دوا نمی کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مطمئنا وقتی تیم پیروز می‌شود، انگیزه ها بیشتر می شود و مسئولان هم بیشتر توجه می کنند،من خوشحالم که در این دو هفته اخیر، هواداران کانیاو خوشحال شده اند و دوست دارم این روند ادامه پیدا کند. در انتها باید از فرماندار، مدیرعامل باشگاه ،اداره ورزش وجوانان و…. تشکر کنم که تلاششان برای حضور پرقدرت این تیم، ستودنی است.

وسیم خنشا مدیرعامل محترم کانیاو با اینکه در بیشتر وقت‌هاتنهاست اما هر چه در توان دارد برای موفقیت کانیاو می گذارد و من افتخار میکنم روزی در کنار چنین مردی مشغول به کار باشگاه کانیاو بوده‌ام.

 

ادریس اسدی | ورزشی نویس مستقل

بازگشت به صفحه اصلی یاریزان


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی