رفتن به بالا
  • یکشنبه - 30 خرداد 1400 - 22:18
  • کد خبر : ۱۰۵۶۵
  • چاپ خبر : کانیاو اشنویه برابر فرهنگ ایثار آستارا با یک گل مغلوب شد
لیگ دسته سوم فوتبال ایران؛

کانیاو اشنویه برابر فرهنگ ایثار آستارا با یک گل مغلوب شد

تیم کانیاو اشنویه در هفته ششم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران مقابل موفق به شکست تیم بعثت کرمانشاه شد. به گزارش یاریزان؛ در گروه دوم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران تقابل دو تیم کانیاو اشنویه و بعثت کرمانشاه در هفته ششم این رقابت ها روز سه‌شنبه در استادیوم آزادی مهاباد برگزار شد. از ابتدای این دیدار هر دوتیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند و بارها با خلق موقعیت بر روی دروازه یکدیگر فوتبالی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند. اما کانیاو اشنویه با استفاده حداکثری از موقعیت ها توانست در دقیقه ۳۵ اولین گل این دیدار را بثمر برساند. گل دوم این تیم هم در دقیقه ۷۲ بثمر رسید تا بعثتی ها فشار را بروی دروازه تیم میزبان به حداکثر برسانند. تا اینکه در دقیقه ۸۰ دروازه بان تیم کانیاو اشنویه با انجام خطا روی مهاجم حریف باعث شد تک گل تیم بعثت از روی نقطه پنالتی بثمر برسد. این صحنه که با چاشنی درگیری دو بازیکن همراه بود در نهایت باعث اخراج دروازه بان کانیاو و مهاجم بعثت شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. در پایان این دیدار نماینده اشنویه با نتیجه دو بر یک سه امتیاز را به حساب خود واریز کرد و تا پس از انجام پنج دیدار با کسب پنج امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات جای بگیرد.

تیم فوتبال کانیاو اشنویه در هفته دهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران برابر مقاومت آستارا با یک گل مغلوب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال کانیاو اشنویه در هفته دهم لیگ دسته سوم فوتبال ایران برابر مقاومت آستارا با یک گل مغلوب شد.

به گزارش یاریزان؛ دو تیم کانیاو اشنویه و مقاومت آستارا در هفته دهم رقابت های مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال ایران برابر هم قرار گرفتند.

 

------------------------------------

این دیدار از ساعت ۱۸ در استادیوم آزادی شهرستان مهاباد آغاز شد.

بازی دو تیم در نیمه اول این مسابقه کاملا متعادل دنبال شد و کانیاوی ها دو موقعیت خطرناک را از دست دادند تا اینکه در دقایق اضافه نماینده آستارا موفق به گلزنی شد.

در نیمه دوم نیز کانیاوی ها با افزایش فشار بر دروازه حریف موقعیت هایی خلق کردند و در یک صحنه نیز به تصمیم داور مسابقه بدلیل عدم اعلام ضربه پنالتی اعتراض داشتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم کانیاو اشنویه در پایان ایستگاه دهم با کسب هشت امتیاز و پس از قبول شکست در این دیدار در رده دهم جدول قرار دارد.

شاهو اصلانی داور نامدار کردستانی بعنوان ناظر داوری در این دیدار حضور داشت.

تیم بعثت کرمانشاه در دیگر دیدار این مسابقات فردا از ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم آزادی کرمانشاه میزبان تیم کیان اراک خواهد بود.

بعثتی کرمانشاه نیز با کسب ۱۳ امتیاز در رده چهارم جدول گروه دوم این مسابقات قرار دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی