رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 2 دی 1395 - 09:23
  • کد خبر : ۱۸۷۷
  • چاپ خبر : کارلوس کی روش به دنبال یک ایرانی چهارشانه و قد بلند در تیم انگلیسی
در کمین دورگه ها

کارلوس کی روش به دنبال یک ایرانی چهارشانه و قد بلند در تیم انگلیسی

  رایان تفضلی مدافع تنومند و ۲۵ ساله ایرانی تیم پیتر بروکس انگلستان مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفته است.    ———————————— به گزارش باشگاه یاریزان؛ یکی از روزنامه های ورزشی انگلستان در گزارشی اعلام کرد که رایان تفضلی ستاره ۲۵ ساله تیم پیتر بروکس، در رادار کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رایان تفضلی مدافع تنومند و ۲۵ ساله ایرانی تیم پیتر بروکس انگلستان مورد توجه کارلوس کی روش قرار گرفته است.

 

 

------------------------------------

به گزارش باشگاه یاریزان؛ یکی از روزنامه های ورزشی انگلستان در گزارشی اعلام کرد که رایان تفضلی ستاره ۲۵ ساله تیم پیتر بروکس، در رادار کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است.
روزنامه یاد شده درباره تفضلی اعلام کرد: رایان بازیکن ایرانی تیم پیتر بروکس در آکادمی فوتبال ساوتهمپتون در کنار ستارگانی همچون الکس آکسلید چمبرلین پرورش یافته و در فصل تابستان از تیم منزفیلد نقل مکان کرده است.

رایان تفضلی متولد ۲۸ سپتامبر ۱۹۹۱ در ساتن انگلیس است. از خانواده ای که پدرش ایرانی است. او فوتبال پایه اش را از مدرسه استعدادپرور شهر ساتن یعنی ساوتهمپتون شروع کرد. باشگاهی که تئو ولکات، آلکس اوکسلید چمبرلین و گرت بیل از محصولات آن هستند.

مدافعی چهارشانه با قامت ۱۹۶ سانتی متر بلندی که اندام ورزیده اش در این تصویر پیداست. او علی رغم توجه مسئولین ساتن (ساوتهمپتون) خیلی در آن تیم مورد استفاده قرار نگرفت و پس از انتقالی قرضی به تیم سالیسبوری سیتی در دسته های پایین تر و بازگشت به ساوتهمپتون به خاطر فیزیک خاصش از تیم کنار گذاشته شد. او به دسته های خیلی پایین تر رفت. به صورت آزاد به ایستلای اف سی پیوست و بعد کمبریج سیتی در دسته بالاترش و بعد به تیمی قوی تر به نام منسفیلد تاون پیوست تا روند صعودی اش را حفظ کند و با این تیم به لیگ ۲ صعود کرد تا این فصل هم در همین تیم و در پاور لیگ ۲ شروع کند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی