رفتن به بالا
  • دوشنبه - 5 آبان 1399 - 13:31
  • کد خبر : ۷۸۶۸
  • چاپ خبر : کادر فنی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه به‌زودی معرفی می‌شود
سید‌احسان احسانی:

کادر فنی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه به‌زودی معرفی می‌شود

شاهین کرمانشاه در فینال لیگ دسته یک فوتسال کشور در مقابل هایپر شاهین شهر برنده شد و در کرمانشاه جشن قهرمانی گرفت.

مدیر عامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: اعضای جدید کادر فنی این تیم را هفته آینده معرفی می‌کنم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مدیر عامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: اعضای جدید کادر فنی این تیم را هفته آینده معرفی می‌کنم.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری فارس؛ سید‌احسان احسانی اظهار داشت: بیش از نیمی از بازیکنان تیم از ترکیب تیم فوتسال شاهین کرمانشاه خارج شده‌اند و هم‌اکنون تمرینات آماده‌سازی تیم قبل از فصل را با سایر بازیکنان سابق و بازیکنان جدید برگزار می‌کنیم.

 

------------------------------------

وی اضافه کرد: در حال حاضر تعداد ۱۰ نفر از اعضای سابق تیم فوتسال شاهین استان کرمانشاه در تیم حضور دارند و تعداد ۱۵ نفر از ورزشکاران از جمله، وحید ندری، رامین باباجانی، محمد نظافتی، مسعود آستانه و فرید نادری از تیم شاهین جدا شده و در تیم‌های دیگر بازی می‌کنند.

مدیر عامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه افزود: منتظر اعلام تاریخ دقیق مسابقات لیگ یک از جانب فدراسیون هستیم تا تمرینات اصلی خود را ۴۵ روز پیش از آغاز لیگ آغاز کنیم، اما باز هم از تیم خود غافل نبوده تا اعضای تیم آمادگی خود را از دست ندهند، هر چند که به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا سالن‌های ورزشی بسته هستند، اما اعضای تیم در چمن مصنوعی فضاهای باز در بخش خصوصی و به صورت متغیر، سه جلسه در هفته تمرینات مقدماتی خود را انجام می‌دهند.

احسانی اظهار داشت: برای تغییر اعضای جدید کادر فنی اشخاصی را در نظر گرفته و با چند نفر هم صحبت کرده‌ایم، اما هفته آینده اعضای جدید کادر فنی تیم را در پست‌هایی مثل مربی دروازه‌بان‌ها، مربی، سرمربی و بازیکنان اعلام می‌کنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مدیر عامل تیم فوتسال شاهین کرمانشاه گفت: ما منتظر هستیم مسئولین کمک‌های سال‌های گذشته در بحث بودجه را جبران کنند، سال گذشته به تیم قول داده شد که کمک کنند اما کمکی که برای تیم مفید و موثر باشد، نشد و امسال امیدواریم مسئولین کمک شایان‌تری بکنند به حدی که بتوانیم تیم را نگه داریم.

 

اخبار کرمانشاه


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی