رفتن به بالا
  • یکشنبه - 22 مرداد 1402 - 14:19
  • کد خبر : ۱۶۳۶۹
  • چاپ خبر : چهار تیم برتر والیبال دختران نوجوان استان آذربایجان غربی مشخص شدند

چهار تیم برتر والیبال دختران نوجوان استان آذربایجان غربی مشخص شدند

به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال قهرمانی دختران نوجوان آذربایجان غربی مردادماه ۱۴۰۲ در دو گروه شمال و جنوب استان بترتیب به میزبانی شهرستان‌های چالدران و بوکان برگزار شد. رقابت‌های شمال استان با حضور ارومیه سلماس، خوی، ماکو و چالدران به میزبانی چالدران برگزار و دختران نوجوان والیبالیست ارومیه و سلماس توانستند با کسب امتیازات لازم صعود کنند. رقابت‌های جنوب استان نیز با حضور بوکان، پیرانشهر، میاندوآب، سردشت، نقده وتکاب به میزبانی بوکان پیگیری شد که تیم‌های بوکان و پیرانشهر به ترتیب مقام‌های اول و دوم این گروه را از آن خود کردند. 

پس از انجام رقابت در در دو گروه شمال و جنوب، چهار تیم برتر والیبال دختران نوجوان استان آذربایجان غربی مشخص شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از انجام رقابت در در دو گروه شمال و جنوب، چهار تیم برتر والیبال دختران نوجوان استان آذربایجان غربی مشخص شدند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات والیبال قهرمانی دختران نوجوان آذربایجان غربی مردادماه ۱۴۰۲ در دو گروه شمال و جنوب استان بترتیب به میزبانی شهرستان‌های چالدران و بوکان برگزار شد.

 

------------------------------------

رقابت‌های شمال استان با حضور ارومیه سلماس، خوی، ماکو و چالدران به میزبانی چالدران برگزار و دختران نوجوان والیبالیست ارومیه و سلماس توانستند با کسب امتیازات لازم صعود کنند.

رقابت‌های جنوب استان نیز با حضور بوکان، پیرانشهر، میاندوآب، سردشت، نقده وتکاب به میزبانی بوکان پیگیری شد که تیم‌های بوکان و پیرانشهر به ترتیب مقام‌های اول و دوم این گروه را از آن خود کردند.

ارومیه، سلماس، بوکان و پیرانشهر بعنوان چهار تیم برتر والیبال دختران نوجوان آذربایجان غربی با صعود به مرحله نهایی برای کسب عناوین قهرمانی، نایب‌قهرمانی و سومی استان در شهرستان ارومیه به رقابت خواهند پرداخت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی