رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 شهریور 1402 - 01:03
  • کد خبر : ۱۶۵۶۹
  • چاپ خبر : چرا سهمیه های اهدا شده به ایلام و کردستان در قرعه کشی لیگ دو فوتبال حضور نداشتند؟!

چرا سهمیه های اهدا شده به ایلام و کردستان در قرعه کشی لیگ دو فوتبال حضور نداشتند؟!

تیم کانیاو اشنویه در هفته ششم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران مقابل موفق به شکست تیم بعثت کرمانشاه شد. به گزارش یاریزان؛ در گروه دوم از مرحله دوم مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران تقابل دو تیم کانیاو اشنویه و بعثت کرمانشاه در هفته ششم این رقابت ها روز سه‌شنبه در استادیوم آزادی مهاباد برگزار شد. از ابتدای این دیدار هر دوتیم برای کسب سه امتیاز وارد میدان شده بودند و بارها با خلق موقعیت بر روی دروازه یکدیگر فوتبالی جذاب و تماشایی را به نمایش گذاشتند. اما کانیاو اشنویه با استفاده حداکثری از موقعیت ها توانست در دقیقه ۳۵ اولین گل این دیدار را بثمر برساند. گل دوم این تیم هم در دقیقه ۷۲ بثمر رسید تا بعثتی ها فشار را بروی دروازه تیم میزبان به حداکثر برسانند. تا اینکه در دقیقه ۸۰ دروازه بان تیم کانیاو اشنویه با انجام خطا روی مهاجم حریف باعث شد تک گل تیم بعثت از روی نقطه پنالتی بثمر برسد. این صحنه که با چاشنی درگیری دو بازیکن همراه بود در نهایت باعث اخراج دروازه بان کانیاو و مهاجم بعثت شد تا بازی برای دقایقی متوقف شود. در پایان این دیدار نماینده اشنویه با نتیجه دو بر یک سه امتیاز را به حساب خود واریز کرد و تا پس از انجام پنج دیدار با کسب پنج امتیاز در رده هفتم جدول مسابقات جای بگیرد.

پس از انجام قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتبال ایران این ابهام بوجود آمد که چرا سهمیه های اهدا شده به ایلام و کردستان در قرعه کشی لیگ دو فوتبال حضور نداشتند؟! آیا خبر اهدای این سهمیه ها تنها شوی تبلیغاتی از سوی برخی نمایندگان بود یا قرار است در آینده به جمع تیم های حاضر اضافه شوند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از انجام قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتبال ایران این ابهام بوجود آمد که چرا سهمیه های اهدا شده به ایلام و کردستان در قرعه کشی لیگ دو فوتبال حضور نداشتند؟! آیا خبر اهدای این سهمیه ها تنها شوی تبلیغاتی از سوی برخی نمایندگان بود یا قرار است در آینده به جمع تیم های حاضر اضافه شوند.

به گزارش یاریزان؛ مراسم قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم با حضور مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایران و نمایندگان ۲۸ باشگاه حاضر در این دوره از رقابت‌ها در سالن آمفی تئاتر مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

 

------------------------------------

تیم های حاضر در دو گروه ۱۴ تیمی دسته بندی شدند و این در حالی بود که در هفته گذشته خبر اهدای سه امتیاز به استان های کردستان و ایلام و شهرستان کیش از سوی هیات های فوتبال این استان ها اعلام شده بود اما اسامی آنها در لیست قرعه کشی وجود نداشت.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفتگو با پایگاه خبری دی‌اسپورت در خصوص اینکه چرا سه سهمیه آزادی که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال به دو استان ایلام، کردستان و همچنین جزیره کیش اختصاص داد در قرعه کشی شرکت داده نشد گفت: هر مصوبه‌ در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال جهت اجرا باید به ما ابلاغ شود که تاکنون به ما مبنی بر افزایش تیم‌های شرکت کننده ابلاغ نشده است از این رو ما قرعه کشی را به مانند سنوات گذشته با ۲۸ تیم برگزار کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که اگر در ادامه این مصوبه ابلاغ شود تیم‌ها به چه شکلی در گروه‌ها تقسیم خواهد شد گفت: در صورت ابلاغ این مصوبه قرعه کشی مجددا باید تکرار شود که بعید می‌دانم چنین اتفاقی بیفتد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

شایان ذکر است؛ با توجه به اطلاعات منتشر شده قرار است فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم از ۱۶ مهرماه آغاز خواهد شود اما تاکنون تکلیف سه سهمیه اهدا شده به استان های مذکور همچنان نامعلوم است.

 

با انجام قرعه کشی گروه بندی تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها مشخص شد؛ که گروه بندی فصل جدید لیگ دو به شرح زیر می‌باشد:

 

گروه اول:
فولاد نوین اهواز، چوکای تالش، سپیدرود رشت، شهدای رزکان البرز (پاس تهران)، پاس همدان، شهرداری ماهشهر، شهرداری بم، آریو اسلامشهر (بهمن تهران)، شهدای بابلسر، نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس، آینده سازان اردبیل، کیان سام بابل (شهدای ساری)، سامیت نو تهران (تهران یاسا)

 

گروه دوم:
شهرداری همدان، فولاد هرمزگان، شهرداری نوشهر، شهید اورکی اسلامشهر (آکادمی کیا)، شهید قندی یزد، بعثت کرمانشاه، نیکا پارس چالوس، نود ارومیه، اسپاد الوند تهران، اترک بجنورد، شاهین تابان بوشهر، شناورسازی پی‌پشت قشم، سرخ‌پوشان پاکدشت، کویر مقوا تهران

 

بر اساس شماره قرعه‌های تعلق گرفته به تیم‌ها در هر گروه برنامه مسابقات هفته نخست در هر گروه مشخص شد که به شرح زیر است:

 

برنامه هفته نخست مسابقات گروه اول لیگ دو:
نیروی زمینی تهران – پاس همدان
شهدای بابلسر – سامیت نو تهران
شهرداری بم – آریوی اسلامشهر (بهمن تهران)
آینده سازان اردبیل چوکای تالش
شهدای رزکان البرز (پاس تهران) – کیان‌سام بابل (شهدای ساری)
سپیدرود رشت – شهرداری بندرعباس
شهرداری ماهشهر – فولاد نوین اهواز

 

برنامه هفته نخست مسابقات گروه دوم لیگ دو:
شهید اورکی (آکادمی کیا) – شاهین تابان بوشهر
بعثت کرمانشاه – اسپاد تهران
شهرداری همدان – کویر مقوای تهران
فولاد هرمزگان – اترک بجنورد
سرخ پوشان پاکدشت – شهید قندی یزد
نود ارومیه – شناور سازی پی‌پشت قشم
شهرداری نوشهر – نیکا پارس چالوس


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی