رفتن به بالا
  • یکشنبه - 9 بهمن 1401 - 21:58
  • کد خبر : ۱۵۰۶۰
  • چاپ خبر : پینگ‌پنگ باز کرمانشاهی در جایگاه دوم مسابقات کانتندر بین المللی قطر ایستاد
در رده سنی زیر 13سال؛

پینگ‌پنگ باز کرمانشاهی در جایگاه دوم مسابقات کانتندر بین المللی قطر ایستاد

وانیا یاوری پینگ پنگ باز کرمانشاهی در اولین روز رقابت های کانتندر گرجستان به مدال برنز رده سنی جوانان دست یافت. به گزارش یاریزان؛ در آغاز رقابت های کانتندر جوانان گرجستان، دختران ایران در دو رده ی سنی زیر ۱۷ سال و زیر ۱۳ سال خوش درخشیدند. وانیا یاوری ملی پوش کرمانشاهی تنیس روی میز ایران با غلبه بر حریفانی از گرجستان و قزاقستان به عنوان صدرنشین راهی مرحله ی حذفی شد، و در این مرحله ابتدا با قرعه ی استراحت مواجه شد و سپس در مرحله ی ۱/۴ پایانی با پیروزی مقابل حریفی از قزاقستان به نیمه نهایی راه یافت. یاوری برای رسیدن به فینال در مقابل حریف ازبکستانی با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ شکست خورد و به مدال برنز مشترک دست پیدا کرد. همچنین یکتا ادیبیان در رده ی سنی زیر ۱۷ سال با غلبه بر حریفانی از آذربایجان و قزاقستان صدرنشین گروه خود شد و به مرحله ی حذفی راه یافت. در مرحله ی حذفی ادیبیان با شکست حریفانی از ارمنستان و هند به مرحله ی نیمه نهایی راه یافت و برای رسیدن فینال مغلوب حریفی از کشور هند شد و به مدال برنز رده ی سنی زیر ۱۷ سال دست پیدا کرد. آتنا ظهیری فر و مهرسا مسلمی دیگر نمایندگان کشورمان در این رده ی سنی با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند. در رده ی سنی زیر ۱۳ ساله ها نیز وانیا یاوری و باران ارجمند به مدال برنز مشترک دست یافتند. باران ارجمند با پیروزی مقابل حریفانی از ارمنستان و قزاقستان به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی شد، در این مرحله ابتدا با قرعه ی استراحت مواجه شد و در ادامه با پیروزی مقابل حریف قزاقستانی به نیمه نهایی رسید. ارجمند در نیمه نهایی مقابل حریفی قدرتمن از هنگ کنگ شکست خورد و به مدال برنز دست یافت. الیسا کرمی دیگر نماینده کشورمان در این رده سنی با پیروزی مقابل حریفانی از ازبکستان، گرجستان و قزاقستان به جمع ۸ بازیکن برتر راه یافت اما در این مرحله در مصاف با حریفی سرسخت از هنگ کنگ شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند. رقابت های کانتندر جوانان گرجستان در بخش دختران از ۱ تا ۴ مهرماه به میزبانی تفلیس در جریان است و تیم ملی تنیس روی میز کشورمان با ۷ ورزشکار در ۵ رده ی سنی در این مسابقات حاضر است. هدایت پینگ پنگ بازان کشورمان بر عهده ی حوری آقامیری می باشد.

وانیا یاوری پینگ‌پنگ باز کرمانشاهی با قبول شکست مقابل حریف هندوستانی در جایگاه دوم مسابقات کانتندر بین المللی قطر قرار گرفت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وانیا یاوری پینگ‌پنگ باز کرمانشاهی با قبول شکست مقابل حریف هندوستانی در جایگاه دوم مسابقات کانتندر بین المللی قطر قرار گرفت.

به گزارش یاریزان؛ وانیا یاوری ملی پوش کرمانشاهی تیم ذوب آهن بیستون در مرحله گروهی مسابقات کانتندر بین المللی تنیس روی میز قطر، دو حریف خود از ازبکستان و قطر را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز ورزشکار لبنانی را از پیش رو برداشت. وی در دیدار فینال مقابل ورزشکار هندی مغلوب شد و به مقام نایب قهرمان رده زیر ۱۳ سال این دوره از مسابقات رسید.

 

------------------------------------

 

نتایج پینگ‌پنگ باز کرمانشاهی در رده زیر ۱۳ سال مسابقات کانتندر بین المللی قطر به شرح زیر است:

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مرحله گروهی

وانیا یاوری (ایران) ۳
کامالوا (ازبکستان) ۱

وانیا یاوری (ایران) ۳
فاطیما العبدلله (قطر) ۰

 

مرحله نیمه نهایی

وانیا یاوری (ایران) ۳
بیسان چیری (لبنان) ۰

 

مرحله فینال

وانیا یاوری (ایران) ۰
هانی جین (هند) ۳

 

 

یاروی پس از کسب این مقام در رده سنی زیر ۱۵ سال این مسابقات به میدان می رود.

همچنین الینا رحیمی ورزشکارمهابادی نیز در رده سنی زیر ۱۹ سال در این مسابقات حضور دارد.

این مسابقات با حضور ۱۸ ورزشکار از تاریخ هفتم تا نهم بهمن۱۴۰۱ به میزبانی قطر درحال برگزاری است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی