رفتن به بالا
  • دوشنبه - 12 آبان 1399 - 12:49
  • کد خبر : ۷۹۶۶
  • چاپ خبر : پیمان اکبری : شرایط روحی و روانی بازیکنان شهرداری ارومیه مناسب است
والیبال زیر سایه کرونا؛

پیمان اکبری : شرایط روحی و روانی بازیکنان شهرداری ارومیه مناسب است

پیمان اکبری مربی کرمانشاهی تیم ملی والیبال ایران به عنوان سرمربی جدید سایپا در فصل پیش رو انتخاب

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: علی‌رغم وقفه‌ای که در رقابت‌های لیگ برتر رخ داده است با این وجود شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم خوب است و آنها در حال انجام تمرینات آمادگی برای حضور قدرتمند در ادامه لیگ هستند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: علی‌رغم وقفه‌ای که در رقابت‌های لیگ برتر رخ داده است با این وجود شرایط روحی و روانی بازیکنان تیم خوب است و آنها در حال انجام تمرینات آمادگی برای حضور قدرتمند در ادامه لیگ هستند.

به گزارش یاریزان؛ پیمان اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: تمرینات تیم با وجود وضعیت کرونا و تعطیلی لیگ آغاز شده و ما تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط آمادگی بدنی و روحی وارد ادامه رقابت‌های لیگ برتر شویم.

 

------------------------------------

وی گفت: بی‌شک فاصله گرفتن از تداوم مسابقه‌ها مناسب نبوده و این شرایط اتفاق خوبی برای هیچ تیمی رقم نزده با این حال، بحث سلامت بازیکنان بسیار مهم است و امیدواریم بدون مشکل مسابقات ادامه یابد.

سرمربی شهرداری ارومیه اضافه کرد: تیم ما برای ادامه لیگ و کسب موفقیت تلاش می‌کند و اعتقاد داریم تصمیمی که برای ادامه این مسابقات اتخاذ شده است تصمیمی جمعی و با هدف ایجاد کمترین مشکل و لطمه به لیگ و تیم‌های حاضر در آن گرفته شده است.

اکبری ادامه داد: استرس ویروس کرونا وجود دارد و منکر آن نیستیم با این حال لیگ امسال با توجه به حضور تیم‌ها در مسابقات با علم به شیوع این بیماری متفاوت از سال گذشته بود که این بیماری در اواسط مسابقات شیوع و هیچ تیمی آمادگی مقابله با آن را نداشت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در خاتمه گفت: باید همه تیم‌ها اعم از کادرفنی و بازیکنان شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا مسابقات با کمترین مشکل پیگیری شود.

هم‌اکنون شهرداری ارومیه با کسب ۴ برد از ۶ مسابقه در رده ششم لیگ برتر والیبال قراردارد.

برطبق اعلام کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، هفته نخست متمرکز لیگ برتر والیبال مردان کشور طی روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان‌ماه در تهران برگزار خواهد شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی