رفتن به بالا
  • یکشنبه - 21 دی 1399 - 22:45
  • کد خبر : ۹۱۱۹
  • چاپ خبر : پیمان اکبری در اندیشه صدرنشینی دوباره شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال
در آستانه هفته بیستم؛

پیمان اکبری در اندیشه صدرنشینی دوباره شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال

شاگردان‌ پیمان اکبری سرمربی کرمانشاهی تیم والیبال شهرداری ارومیه، جدال حساس هفته را پیروز شدند. / خبر ورزشی یاریزان Yarizan Sport News

هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان فردا (دوشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز پیگیری خواهد شد و در حساس‌ترین بازی این هفته، شهرداری ارومیه بار دیگر فرصت دارد تا در غیاب تیم فولاد مبارکه سپاهان، صدر جدول را پس بگیرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان فردا (دوشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز پیگیری خواهد شد و در حساس‌ترین بازی این هفته، شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه بار دیگر فرصت دارند تا در غیاب تیم فولاد مبارکه سپاهان، صدر جدول را پس بگیرند.

به گزارش یاریزان؛ هفته نوزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، فردا (دوشنبه) با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.
هفته بیستم لیگ برتر والیبال مردان در حالی برگزار می‌شود که قرعه استراحت فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان، تیم‌های اول و چهارم، پیش‌بینی تغییر جایگاه تیم‌ها را تا حدودی سخت کرده است.

 

------------------------------------

در حساس‌ترین بازی این هفته، تیم شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون، میهمان شهرداری گنبد است. شاگردان پیمان اکبری بعد از باخت مقابل شهداب یزد در هفته نوزدهم، صدر جدول را از دست دادند. این اتفاق درحالی رخ داد که شهرداری ارومیه همچون فولاد مبارکه سپاهان، ۱۴ برد و ۴۱ امتیاز داشت اما به دلیل تفاوت میانگین ست‌های برده، به رتبه دوم سقوط کرد. این هفته اما پیمان اکبری بار دیگر فرصت دارد تا با پیروزی مقابل حریف رده ششمی خود، صدر جدول را پس بگیرد. البته اگر شاگردان عظیم جزیده در تیم شهرداری گنبد اجازه این اتفاق را بدهند. دو تیم، پیش‌تر در هفته دوازدهم به مصاف هم رفته بودند که ارومیه توانسته بود ۳ بر صفر به پیروزی برسد.

در دیگر بازی جذاب این هفته، لبنیات هراز آمل به مصاف شهرداری قزوین خواهد رفت. شاگردان بهروز عطایی در حال حاضر با ۱۴ بر د ۳۹ امتیاز در رده سوم هستند و پیروزی مقابل شهرداری قزوین، می‌تواند آن‌ها را به رتبه دوم جدول برساند. شاگردان مسعود آرمات در تیم شهرداری قزوین البته این هفته انگیزه‌های لازم را برای نمایش توانایی‌‌هایشان مقابل حریف مدعی خود دارند؛ چرا که در هفته سیزدهم، با نتیجه ۳ بر صفر مقابل شاگردان بهروز عطایی شکست خورده بودند و حالا فرصتی پیش آمده تا جبران مافات کنند.

شهداب یزد بعد از شکست تیم صدرنشین شهرداری ارومیه در هفته نوزدهم و خط و نشان معناداری که برای حریفان کشید، ۳۴ امتیازی شد و به خاطر داشتن یک برد بیش‌تر در کارنامه، بالاتر از سایپای ۳۵ امتیازی، در رده پنجم جدول قرار گرفت. این تیم در هفته نوزدهم راه‌یاب ملل کردستان را پیش رو دارد که با ۲ برد و ۸ امتیاز در رده سیزدهم جدول است. هرچند که پیروزی در بازی فردا برای یزدی‌های پرانگیزه از احتمال بالایی برخوردار است، اما به نظر می‌رسد این برد، کمکی به صعود آن‌ها نخواهد کرد. چون به رغم قرعه استراحت فولاد سیرجان در این هفته، شهداب نمی‌تواند جایگاه این تیم در رتبه چهارم را تصاحب کند. سیرجانی‌ها فعلا ۳۹ امتیازی هستند و شهداب حتی اگر یک پیروزی ۳ امتیازی هم کسب کند، نمی‌تواند با ۳۷ امتیاز، سیرجان به زیر بکشد. گفتنی است در دیدار هفته چهاردهم بین دو تیم شهداب یزد و راه‌یاب ملل کردستان، شاگردان عمده‌غیاثی با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیده بودند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این هفته نبرد خودروسازان هم در نوع خود دیدنی خواهد بود. شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا این هفته در خانه والیبال میزبان پیکان هستند. دو تیم در شرایطی به مصاف هم می‌روند که سایپا با ۱۱ برد و ۳۵ امتیاز در رده ششم است و پیکان با ۶ برد و ۱۷ امتیاز، در جایگاه دهم جدول قرار دارد. هرچند که فاصله امتیازی و رده‌بندی دو تیم با هم تفاوت زیادی دارد اما این دو تیم همیشه مقابل هم انگیزه‌های زیادی داشته‌اند و بازی فردا هم از این قاعده مستثنی نیست. به‌خصوص این که تقابل دو تیم در هفته یازدهم، با نتیجه ۳ بر صفر به سود سایپا تمام شده بود و حالا شاگردان مرتضی عهدی‌ اندیشه‌ای جز انتقام در سر ندارند.

برنامه کامل هفته بیستم لیگ برتر مردان و اسامی داوران و ناظران به قرار زیر است:

ساعت ۱۱، خانه والیبال
سایپا تهران – پیکان تهران
داور اول: مرتضی اکرمی، داور دوم: اسماعیل رزقی، ناظر فنی: حسین پورکاشیان، ناظر داوری: مجید محسنی‌شوشتری

ساعت ۱۱، سالن فدراسیون
شهرداری گنبد – شهرداری ارومیه
داور اول: احمد سرمست، داور دوم: وحید پورکاشیان، ناظر فنی: محمدحسین خوشدل، ناظر داوری: مسعود یزدان‌پناه

ساعت ۱۴، خانه والیبال
شهداب یزد – راه‌یاب ملل کردستان
داور اول: مهدی نویدی، داور دوم: کیوان عابدزاده، ناظر فنی: محمد علی‌ امیدی، ناظر داوری: بهرام سلیمانی

ساعت ۱۴، سالن فدراسیون
هورسان رامسر – خاتم اردکان
داور اول: مسعود ذوقی، داور دوم: داود نافعی، ناظر فنی: مسعود قاری، ناظر داوری: علی یاوری

ساعت ۱۷، خانه والیبال
شهرداری قزوین – لبنیات هراز آمل
داور اول: محمد آقایی، داور دوم: محمد عشقدوست، ناظر فنی: یونس حسن‌زاده، ناظر داوری: محمدحسین شفقی

ساعت ۱۷، سالن فدارسیون
شهرداری ورامین – آذرباتری ارومیه
داور اول: مجتبی بیداریان، داور دوم: امید فولادی‌وندا، ناظر فنی: احمد دامغانی‌نژاد، ناظر داوری: بهروز جعفری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی