رفتن به بالا
  • یکشنبه - 8 مرداد 1402 - 17:44
  • کد خبر : ۱۶۱۶۹
  • چاپ خبر : پیمان اکبری: بازیکنان رده‌های سنی باید آمادگی و عملکردشان را در رده‌های بالاتر حفظ کنند

پیمان اکبری: بازیکنان رده‌های سنی باید آمادگی و عملکردشان را در رده‌های بالاتر حفظ کنند

شاگردان‌ پیمان اکبری سرمربی کرمانشاهی تیم والیبال شهرداری ارومیه، جدال حساس هفته را پیروز شدند. / خبر ورزشی یاریزان Yarizan Sport News

پیمان اکبری کارشناس والیبال ایران گفت: بازیکنان نوجوان ما باید طوری آموزش ببینند تا در رده‌های دیگر ملی، بتوانند عملکرد خودشان را داشته باشند

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پیمان اکبری کارشناس والیبال ایران گفت: بازیکنان نوجوان ما باید طوری آموزش ببینند تا در رده‌های دیگر ملی، بتوانند عملکرد خودشان را داشته باشند و در نهایت به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند و همچنین باید چرخه بازیکن‌سازی وجود داشته باشد تا شاهد نسل‌های خوب ملی باشیم.

به گزارش یاریزان؛ پیمان اکبری، کارشناس کرمانشاهی والیبال ایران ضمن قدردانی از تلاش های کادرفنی والیبال زیر ۱۶ سال برای گفت: برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا زیر ۱۶ سال در این سطح برای اولین بار بود که برگزار می‌شد و یکی از مسابقات ناشناخته برای ورزشکارانمان بود که قهرمانی والیبالیست ها نشان‌دهنده عملکرد بسیار خوبشان است.

 

------------------------------------

وی در ادامه با بیان اینکه کار کردن در این رده سنی بسیار سخت است، افزود: این بازیکنان باید طوری آموزش ببینند تا در رده‌های دیگر ملی، بتوانند عملکرد خودشان را داشته باشند و در نهایت به تیم بزرگسالان راه پیدا کنند و همچنین باید چرخه بازیکن‌سازی وجود داشته باشد تا شاهد نسل‌های خوب ملی باشیم.

این کارشناس کرمانشاهی والیبال ایران ضمن اشاره به حمایت و برنامه ریزی های خوب فدراسیون از تمامی رده های سنی تیم های والیبال خاطرنشان کرد: چندی پیش ما در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، مقام اول این رقابت‌ها را به دست آوردیم و ملی‌پوشان زیر ۱۶ سال هم توانستند این عنوان قهرمانی را در آسیا به دست بیاورند و امیدوارم تیم‌های ملی ما در مسابقات و رقابت‌های بعدی نیز بتواند عملکرد موفقیت‌آمیز خود را تکرار کند.

پیمان اکبری در پاسخ به این سوال که بازیکنان ملی پوش رده پایه می‌توانند در آینده نسل موفقی را برای تیم بزرگسالان تشکیل دهند؟ گفت: اگر برای این بازیکنان برنامه‌ریزی کرد، این اتفاق خواهد افتاد. باید خلا‌ء تیم جوانان و بزرگسالان برای انتقال بازیکنان برطرف شود و این بازیکنان جوان در مسابقات بین‌المللی مختلف شرکت کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی در ادامه گفت: در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال، تیم ملی ایتالیا یک ترکیب متفاوتی برای مسابقات به میدان فرستاد و این مساله نشان دهنده این است که این تیم می‌خواهد برای بازیکنان جوان خود تجربه و حضور در مسابقات بین‌المللی را فراهم کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی