رفتن به بالا
  • جمعه - 8 دی 1402 - 22:26
  • کد خبر : ۱۷۳۹۳
  • چاپ خبر : پیروزی نمایندگان ارومیه و مهاباد در هفته دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی آذربایجان غربی

پیروزی نمایندگان ارومیه و مهاباد در هفته دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی آذربایجان غربی

تیم های حاضر در مسابقات بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی با برگزاری دو دیدار در هفته نخست و پس از سال ها وقفه رقابت خود را آغاز کردند. به گزارش یاریزان؛ رقابت های بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی با حضور چهار تیم از شهرستان های ارومیه، مهاباد، بوکان و سردشت و برگزاری دو دیدار از امروز جمعه یکم دی ماه آغاز شد. در نخستین دیدار و در سردشت، تیم بوکان ۸۹ بر ۵۳ میهمانش سردشت را شکست داد. در دومین دیدار و در سالن خانه بسکتبال باشگاه بیرثانیه ارومیه، تیم ارومیه موفق شد در دیداری نزدیک و تماشایی و در حضور پرشور تماشاگران ۸۳ بر ۷۳ مهاباد را شکست داد و برای حریفانش خط و نشان کشید. در این دیدار سعید خوشبخت رییس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای استان و اسماعیل نوری رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی در سالن حضور داشت. شایان ذکر است؛ مسابقات بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی بعد از سال ها وقفه قرار است در شش هفته برگزار شود و سایر تیم ها بدلیل نبود بازیکن کافی در بخش بزرگسالان و یا بودجه کافی حضور نیافتند و قرار است سال آینده حضور یابند.

هفته دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان‌غربی با کسب پیروزی ارزشمند ارومیه در بوکان و جبران باخت مهاباد در هفته اول له پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته دوم مسابقات بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان‌غربی با کسب پیروزی ارزشمند ارومیه در بوکان و جبران باخت مهاباد در هفته اول له پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات لیگ برتر بسکتبال استان با شرکت چهار تیم، مهاباد، سردشت، ارومیه و بوکان در حال برگزاری است. هفته دوم بسکتبال قهرمانی استان آذربایجان غربی روزهای پنج‌شنبه و جمعه با برگزاری دو دیدار برگزار شد.

 

------------------------------------

در نخستین مسابقه مهاباد با برد ۹۹ بر ۳۲ مقابل سردشت شکست هفته اول در ارومیه را جبران کرد و به رده دوم صعود کرد.

در این دیدار زکریا معروفی بازیکن تیم مهاباد پس از مشاهده مصدوم شدن بازیکن حریف در حالی که به راحتی میتوانست تیمش را صاحب امتیاز کند در یک حرکت جوانمردانه از این کار خودداری کرد تا تیم پزشکی برای مداوای بازیکن حریف وارد زمین شوند.

در حساس‌ترین بازی هفته و در بوکان، تیم ارومیه در دیداری جذاب و نفس گیر ۸۸ بر ۸۰ تیم بوکان را شکست داد و با دو برد صدرنشین باقی ماند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در این دیدار، عملکرد بی‌نظیر تیم بوکان در کوارتر چهارم و کاهش اختلاف ۲۴ امتیازی به ۸ امتیاز، شرایط پرهیجان و تماشاگرپسندی را در دیدار رقم زد بطوریکه همگان منتظر به تساوی رسیدن بازی بودند.

در پایان مسابقه، ناصر عمری کاپیتان باتجربه تیم ارومیه با درخشش بی نظیر و به یاد ایام جوانی خود به عنوان بهترین بازیکن مسابقه انتخاب شد.

رقابت دیدنی چهار تیم حاضر و حضور استعدادهای جدید در رقابت‌ها امیدها را برای شرکت تیم‌های بیشتر از سراسر استان بیشتر کرده و با افزایش تیم‌ها، بسکتبال استان آذربایجان غربی می‌تواند با تکیه بر انتخاب بهترین بازیکنان از دل رقابت‌های قهرمانی استان، در لیگ‌های کشوری نیز به موفقیت دست یابد.

شایان ذکر است بدلیل برگزاری امتحانات دانشگاه‌ها، هفته سوم مسابقات بسکتبال قهرمانی آذربایجان غربی با یک ماه تعویق برگزار خواهدشد که ارومیه با سردشت و مهاباد با بوکان مسابقه خواهندداد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی