رفتن به بالا
  • دوشنبه - 21 آذر 1401 - 19:36
  • کد خبر : ۱۴۵۴۶
  • چاپ خبر : پیروزی شهرداری ارومیه در روز دوم از مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال نوجوانان ایران

پیروزی شهرداری ارومیه در روز دوم از مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال نوجوانان ایران

تیم والیبال شهرداری ارومیه موفق به کسب پیروزی قاطع مقابل تیم ایفا سرام اردکان در روز دوم از مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال نوجوانان ایران شد. به گزارش یاریزان؛ دومین روز از مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاه های کشور در گروه (ب) با پیروزی ارزشمند نوجوانان شهرداری ارومیه همراه بود. در دومین روز این رقابت ها، نوجوانان شهرداری ارومیه از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه ۲۱ آذرماه در سالن شهید رجایی محمودآباد به مصاف نماینده اردکان رفتند که این دیدار پ، در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود نوجوانان شایسته ارومیه خاتمه پذیرفت. شهرداری ارومیه با اینکه ست نخست این دیدار را ۲۵ بر ۲۲ واگذار کرد ولی در ادامه کار با یک بازی حساب شده و منسجم موفق شد در سه ست متوالی (۲۵ بر ۲۳ _ ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۴) به بازی برگشته و در مجموع با نتیجه سه بر یک از سد نماینده اردکان عبور کند. شهریار جمشیدی کاپیتان تیم و حسین پایاب در پست قطرپاسور با نمایش خیره کننده خود سهم بسزایی در موفقیت تیم داشتند. شاگردان فرزاد محمدی در تیم شهرداری ارومیه فردا در سومین روز این رقابت ها، از ساعت ۱۵ در سالن شاهد به مصاف شهرداری گنبد خواهند رفت.

تیم والیبال شهرداری ارومیه موفق به کسب پیروزی قاطع مقابل تیم ایفا سرام اردکان در روز دوم از مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال نوجوانان ایران شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم والیبال شهرداری ارومیه موفق به کسب پیروزی قاطع مقابل تیم ایفا سرام اردکان در روز دوم از مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال نوجوانان ایران شد.

به گزارش یاریزان؛ دومین روز از مرحله مقدماتی رقابت های لیگ برتر والیبال نوجوانان باشگاه های کشور در گروه (ب) با کسب برد ارزشمند نوجوانان شهرداری ارومیه همراه بود.

 

------------------------------------

در دومین روز این رقابت ها، نوجوانان شهرداری ارومیه از ساعت ۱۵ امروز دوشنبه ۲۱ آذرماه در سالن شهید رجایی محمودآباد به مصاف نماینده اردکان رفتند که این دیدار پ، در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود نوجوانان شایسته ارومیه خاتمه پذیرفت.

شهرداری ارومیه با اینکه ست نخست این دیدار را ۲۵ بر ۲۲ واگذار کرد ولی در ادامه کار با یک بازی حساب شده و منسجم موفق شد در سه ست متوالی (۲۵ بر ۲۳ _ ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۴) به بازی برگشته و در مجموع با نتیجه سه بر یک از سد نماینده اردکان عبور کند.

شهریار جمشیدی کاپیتان تیم و حسین پایاب در پست قطرپاسور با نمایش خیره کننده خود سهم بسزایی در موفقیت تیم داشتند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شاگردان فرزاد محمدی در تیم شهرداری ارومیه فردا در سومین روز این رقابت ها، از ساعت ۱۵ در سالن شاهد به مصاف شهرداری گنبد خواهند رفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی