رفتن به بالا
  • دوشنبه - 1 اسفند 1401 - 11:21
  • کد خبر : ۱۵۲۷۰
  • چاپ خبر : پیرانشهر قهرمان مسابقات بسکتبال نونهالان استان آذربایجان غربی شد

پیرانشهر قهرمان مسابقات بسکتبال نونهالان استان آذربایجان غربی شد

در مسابقات بسکتبال نونهالان استان آذربایجان‌غربی در گروه یک تیم‌های بوکان، مهاباد، میاندوآب و ارومیه و در گروه ۲ هم تیم‌های اشنویه، پیرانشهر، سردشت و سلماس حضور داشتند که بوکان و مهاباد از گروه یک و اشنویه و پیرانشهر از گروه ۲ به نیمه نهایی صعود کردند. رده بندی نهایی و گروهی این مسابقات به شرح ذیل است: مقام : پیرانشهر مقام دوم : مهاباد مقام سوم مشترک : بوکان و اشنویه گروه الف: ۱- بوکان ۳ برد ۶ امتیاز ۲- مهاباد ۲ برد۱ باخت ۵ امتیاز ۳- میاندوآب ۱ برد ۲ باخت ۴ امتیاز ۴- ارومیه ۳ باخت ۳ امتیاز گروه ب: ۱- اشنویه ۳ برد ۶ امتیاز ۲- پیرانشهر ۲برد۱ باخت ۵ امتیاز ۳- سردشت ۱برد ۲ باخت ۴ امتیاز ۴- سلماس ۳ باخت ۳ امتیاز

رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم پیرانشهر در پایان مسابقات استانی در میاندوآب، قهرمان شد و تیم نیز مهاباد دوم شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس هیات بسکتبال آذربایجان‌غربی گفت: تیم پیرانشهر در پایان مسابقات استانی در میاندوآب، قهرمان شد و تیم نیز مهاباد دوم شد.

به گزارش یاریزان؛ اسماعیل نوری افزود: مسابقات بسکتبال نونهالان قهرمانی آذربایجان‌غربی با شرکت هشت تیم به میزبانی میاندوآب برگزار شد و پس از برگزاری دیدارهای مقدماتی، چهار تیم پیرانشهر، مهاباد، بوکان و اشنویه به مسابقه نیمه نهایی راه یافتند.

 

------------------------------------

وی اضافه کرد: در دیدارهای نیمه نهایی هم تیم‌های پیرانشهر و مهاباد موفق شدند مقابل بوکان و اشنویه پیروز شده و راهی دیدار نهایی شوند ضمن اینکه بوکان و اشنویه به مقام سومی مشترک دست یافتند.

رییس هیات بسکتبال آذربایجان غربی ادامه داد: در دیدار نهایی این مسابقات تیم‌های نونهالان پیرانشهر و مهاباد به مصاف هم رفتند که پیرانشهری ها توانستند با نتیجه ۶۸ بر ۵۵ مقابل حریف قدرتمند خود پیروز شده و مقام قهرمانی را از آن خود کنند.

در مسابقات بسکتبال نونهالان استان آذربایجان‌غربی در گروه یک تیم‌های بوکان، مهاباد، میاندوآب و ارومیه و در گروه ۲ هم تیم‌های اشنویه، پیرانشهر، سردشت و سلماس حضور داشتند که بوکان و مهاباد از گروه یک و اشنویه و پیرانشهر از گروه ۲ به نیمه نهایی صعود کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

 

رده بندی نهایی و گروهی این مسابقات به شرح ذیل است:

مقام : پیرانشهر

مقام دوم : مهاباد

مقام سوم مشترک : بوکان و اشنویه

 

گروه الف:

۱- بوکان ۳ برد ۶ امتیاز
۲- مهاباد ۲ برد۱ باخت ۵ امتیاز
۳- میاندوآب ۱ برد ۲ باخت ۴ امتیاز
۴- ارومیه ۳ باخت ۳ امتیاز

گروه ب:

۱- اشنویه ۳ برد ۶ امتیاز
۲- پیرانشهر ۲برد۱ باخت ۵ امتیاز
۳- سردشت ۱برد ۲ باخت ۴ امتیاز
۴- سلماس ۳ باخت ۳ امتیاز


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی