رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 20 مهر 1402 - 12:25
  • کد خبر : ۱۶۸۲۷
  • چاپ خبر : پهلوانان کردستانی و کرمانشاهی بر سکوی نخست مسابقات قویترین مردان ایران ایستادند

پهلوانان کردستانی و کرمانشاهی بر سکوی نخست مسابقات قویترین مردان ایران ایستادند

به گزارش یاریزان؛ هجدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی کشور از روز سه شنبه 18 مهر 1402 به میزبانی استان تهران و در سالن چمران آغاز شد. در دو روز نخست، مسابقات در دسته های وزنی 90- و 105- کیلوگرم پیگیری شد و دیروز با برگزاری رقابت فینال، نفرات برتر این دو وزن مشخص و معرفی شدند. بعد از پایان یک رقابت جذاب و نفس گیر، نفرات اول تا سوم دو وزن 90- و 105- کیلوگرم به شرح زیر معرفی شدند: دسته 90- کیلوگرم: 1- رستم عزیزی - کردستان 2- عظیم دیانی – کرمان 3- نظام عباسی – کرمان دسته 105- کیلوگرم: 1- میلاد عباس آبادی - کرمانشاه 2- رضا عبادی – تهران 3- جلیل عبداللهی – همدان گفتنی است؛ مسابقات دسته 105+ کیلوگرم از امروز در سالن چمران استان تهران برگزار خواهد شد و فینال این رقابت ها فردا برگزار می گردد.

مسابقات قویترین مردان قهرمانی کشور با درخشش پهلوانان کردستانی و کرمانشاهی در دسته های ۹۰- و ۱۰۵- کیلوگرم و معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات قویترین مردان قهرمانی کشور با درخشش پهلوانان کردستانی و کرمانشاهی در دسته های ۹۰- و ۱۰۵- کیلوگرم و معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش یاریزان؛ هجدهمین دوره مسابقات قویترین مردان قهرمانی کشور از روز سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ به میزبانی استان تهران و در سالن چمران آغاز شد.

 

------------------------------------

در دو روز نخست، مسابقات در دسته های وزنی ۹۰- و ۱۰۵- کیلوگرم پیگیری شد و دیروز با برگزاری رقابت فینال، نفرات برتر این دو وزن مشخص و معرفی شدند.

بعد از پایان یک رقابت جذاب و نفس گیر، نفرات اول تا سوم دو وزن ۹۰- و ۱۰۵- کیلوگرم به شرح زیر معرفی شدند:

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دسته ۹۰- کیلوگرم:

۱- رستم عزیزی – کردستان

۲- عظیم دیانی – کرمان

۳- نظام عباسی – کرمان

 

دسته ۱۰۵- کیلوگرم:

۱- میلاد عباس آبادی – کرمانشاه

۲- رضا عبادی – تهران

۳- جلیل عبداللهی – همدان

 

گفتنی است؛ مسابقات دسته ۱۰۵+ کیلوگرم از امروز در سالن چمران استان تهران برگزار خواهد شد و فینال این رقابت ها فردا برگزار می گردد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی