رفتن به بالا
  • یکشنبه - 17 مهر 1401 - 10:52
  • کد خبر : ۱۳۶۷۵
  • چاپ خبر : پنج کارته کار و سه مربی کرمانشاهی به اردوی های ملی دعوت شدند

پنج کارته کار و سه مربی کرمانشاهی به اردوی های ملی دعوت شدند

علی مسکینی ورزشکار کرمانشاهی با شش پیروزی و یک شکست مدال نقره وزن ۶۰- آقایان در لیگ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی ۲۰۲۲ را بدست آورد. به گزارش یاریزان؛ علی مسکینی در وزن ۶۰- آقایان در دور اول با نتیجه ۴ بر ۲ رایان مزیان از فرانسه را پشت سر گذاشت و در دومین مسابقه خود با نتیجه ۶ بر صفر مرگیم بکتشی از کوزوو را شکست داد. وی در سومین مسابقه خود مقابل حسن ییلدیریم از ترکیه با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید، مسکینی چهارمین مسابقه خود را نیز با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل بیلان بوزاکری از هلند به پیروزی رسید. علی مسکینی در پنجمین مسابقه خود موفق شد با نتیجه ۳ بر ۳ و با قانون سنشو برنده شود تا برای کسب مدال راهی نیمه نهایی گردد. این ورزشکار کرمانشاهی در این مسابقه مقابل میلتون بویسرون از فرانسه قرار گرفت و با نتیجه ۸ بر صفر مقتدرانه به پیروزی رسید و فینالیست شد. وی در دیدار نهایی با فاروک ارسلان از ترکیه صفر صفر شد و با رای داوران حریف ترک برنده و مسکینی به مدال نقره لیگ جهانی کاراته وان سری آ کوجالی ۲۰۲۲ بسنده کرد. پیش از این؛ مهدی خدابخشی دیگر کاراته کای کرمانشاهی در وزن ۸۴- آقایان موفق به کسب مدال طلای لیگ جهانی کاراته وان شده بود.

پنج کارته کار کرمانشاهی در رده های سنی مختلف به اردوهای تیم های ملی ایران در بخش بانوان و آقایان دعوت شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پنج کارته کار کرمانشاهی در رده های سنی مختلف به اردوهای تیم های ملی ایران در بخش بانوان و آقایان دعوت شدند.

به گزارش یاریزان؛ پنج کارته کار و سه مربی کرمانشاهی در رده سنی بزرگسالان، امید و جوانان برای شرکت در رقابت های جهانی و آسیایی در اردو های ملی حضور دارند.

 

------------------------------------

بر این اساس مهدی خدابخشی و علی مسکینی در اردوی تیم ملی بزرگسالان برای رقابتهای آسیایی که اوایل آذرماه در ازبکستان برگزار خواهد شد، حضور دارند.

همچنین امیرحسین کولانی در رده جوانان و در وزن مثبت ۷۶ کیلوگرم و ستایش نادری و آتوسا گلشادنژاد نیز به ترتیب در اوزان منفی ۵۰ و منفی ۶۰ کیلوگرم در رده امید بانوان به عضویت تیم ملی درآمده اند.

این ورزشکاران که پس از موفقیت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در گروه سنی امید و جوانان به عضویت تیم ملی در آمده‌اند، قرار است در رقابت‌های جهانی که چهارم تا هفتم آبان در قونیه ترکیه برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

علاوه بر این ورزشکاران، پگاه زنگنه بعنوان مربی تیم ملی بزرگسالان فعالیت دارد و مسلم زین‌الدین به عنوان مربی تیم ملی جوانان و حمیدرضا فرهادی به عنوان مربی تیم ملی امید انتخاب و از طرف فدرسیوان کاراته جمهوری اسلامی ایران به اردوی این تیم ها دعوت شده اند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی