رفتن به بالا
  • شنبه - 3 آبان 1399 - 21:42
  • کد خبر : ۷۸۳۳
  • چاپ خبر : پلمب ۲ باشگاه ورزشی در مهاباد بدلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا
با اعلام فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین؛

پلمب ۲ باشگاه ورزشی در مهاباد بدلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا

رصد باشگاه ها و اماکن ورزشی شهرستان مهاباد توسط کمیته بازرسی و نظارت بر اماکن ورزشی در خصوص اجرای دستورالعمل ستاد مبارزه با ویروس کرونا در ورزش صورت میگیرد.

سرپرست مرکز بهداشت مهاباد گفت: ۲ باشگاه ورزشی به علت رعایت‌نکردن دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان پلمب شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرپرست مرکز بهداشت مهاباد گفت: ۲ باشگاه ورزشی به علت رعایت‌نکردن دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش یاریزان؛ قاسم امینی روز ‌شنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: در همین ارتباط طی ۴۸ ساعت گذشته علاوه بر این ۲ باشگاه ورزشی، یک قهوه خانه سنتی نیز به دلیل فعالیت در شرایط مقابله با کرونا و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمب شده است.

 

------------------------------------

وی بیان کرد: همچنین روز گذشته یک مراسم عروسی در منطقه “موکریان” مهاباد در راستای حفظ سلامت شهروندان و برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا حین برگزاری لغو شد.

سرپرست مرکز بهداشت مهاباد اضافه کرد: این مراسم با حضور تعداد قابل توجهی از مهمانان در داخل کوچه و بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری بود که با دخالت بازرسان شبکه بهداشت و درمان متوقف شد.

وی اظهار داشت: ۲ اکیپ بازرسی مشترک کارشناسان بهداشت محیط و اتاق اصناف در قالب تیم‌های سه نفره در این شهرستان تشکیل شده و روزانه بر اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان نظارت می‌کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

امینی با تاکید بر اینکه شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره گویای ۱۹۰ یا تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ واحد بهداشت محیط مهاباد تخلفات بهداشتی را گزارش دهند گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و دوری از تجمع‌های خانوادگی مهم‌ترین روش‌های مقابله با بیماری کرونا است که باید توسط شهروندان رعایت شود.

افزایش شیوع بیماری کرونا در بیشتر شهرهای آذربایجان‌غربی از جمله مهاباد موجب شده تا مسوولان محدودیت‌های جدیدی را در این شهرستان اعمال کنند.

مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی