رفتن به بالا
  • جمعه - 29 مهر 1401 - 22:10
  • کد خبر : ۱۳۸۰۸
  • چاپ خبر : پایان المپیاد استعدادهای برتر هندبال دختران ایران

پایان المپیاد استعدادهای برتر هندبال دختران ایران

مسابقات لیگ دسته سوم هندبال مردان ایران را دارد از امروز هشتم اسفند و با شرکت هفت نماینده از استان های کورد نشین آغاز می‌شود.

با کسب عنوان قهرمانی اصفهان، المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور در بخش دختران را پایان یافت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با کسب عنوان قهرمانی اصفهان، المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور در بخش دختران را پایان یافت.

به گزارش یاریزان؛ المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور در بخش دختران به میزبانی دو شهر اصفهان و مبارکه با قهرمانی استان اصفهان به پایان رسید.

 

------------------------------------

سومین دوره مسابقات هندبال استعداد‌های برتر کشور در بخش دختران با حضور ۲۳ تیم از ۲۳ تا ۲۸ مهرماه به میزبانی استان اصفهان در شهر‌های اصفهان و مبارکه برگزار شد.

در فینال این مسابقات تیم اصفهان با نتیجه ۲۷ بر ۱۹ تیم یزد را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.

در دیدار رده‌بندی تیم‌های فارس و تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به سود فارس به پایان رسید تا این تیم جایگاه سوم مسابقات را به خود اختصاص دهد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

با کسب عنوان قهرمانی اصفهان، المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور در بخش دختران را پایان یافت. به گزارش یاریزان؛ المپیاد استعدادهای برتر هندبال کشور در بخش دختران به میزبانی دو شهر اصفهان و مبارکه با قهرمانی استان اصفهان به پایان رسید. سومین دوره مسابقات هندبال استعداد‌های برتر کشور در بخش دختران با حضور ۲۳ تیم از ۲۳ تا ۲۸ مهرماه به میزبانی استان اصفهان در شهر‌های اصفهان و مبارکه برگزار شد. در فینال این مسابقات تیم اصفهان با نتیجه ۲۷ بر ۱۹ تیم یزد را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت. در دیدار رده‌بندی تیم‌های فارس و تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به سود فارس به پایان رسید تا این تیم جایگاه سوم مسابقات را به خود اختصاص دهد. همچنین تیم‌های‌ آذربایجان‌شرقی، بوشهر، البرز و کرمان به ترتیب در رده‌های پنجم تا هشتم مسابقات قرار گرفتند. در این دوره از مسابقات تیم‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، مازندران، لرستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، هرمزگان، خوزستان، آذربایجان غربی، قم، کرمان، البرز، زنجان، مرکزی، کردستان، خراسان‌شمالی، یزد، بوشهر، سمنان، تهران، قزوین و همدان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

همچنین تیم‌های‌ آذربایجان‌شرقی، بوشهر، البرز و کرمان به ترتیب در رده‌های پنجم تا هشتم مسابقات قرار گرفتند.

در این دوره از مسابقات تیم‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، مازندران، لرستان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، هرمزگان، خوزستان، آذربایجان غربی، قم، کرمان، البرز، زنجان، مرکزی، کردستان، خراسان‌شمالی، یزد، بوشهر، سمنان، تهران، قزوین و همدان با یکدیگر به رقابت پرداختند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی