رفتن به بالا
  • جمعه - 9 اردیبهشت 1401 - 18:28
  • کد خبر : ۱۲۲۳۵
  • چاپ خبر : پاورلیفتینگ کرمانشاه روبه نابودی می‌رود/ به نام ایلام قهرمان شدیم

پاورلیفتینگ کرمانشاه روبه نابودی می‌رود/ به نام ایلام قهرمان شدیم

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور با لوازم و بدون لوازم (کلاسیک) به میزبانی تهران برگزار شد که در این رقابت‌ها تیم گلادیاتور نماینده شایسته کرمانشاه در تمامی رده‌های سنی مقام نخست را کسب نمود.

جواد جوادی فر مربی پیشکسوت پاورلیفتنیگ کرمانشاه از شرایط این روزهای این رشته در کرمانشاه ابراز نگرانی کرد. به نام ایلام قهرمان شدیم

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مربی پیشکسوت پاورلیفتینگ کرمانشاه از شرایط این روزهای این رشته در کرمانشاه ابراز نگرانی کرد.

به گزارش یاریزان؛ جواد جوادی فر که تا چندماه پیش ریاست کمیته پاورلیفتنیگ هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه را برعهده داشت، در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، در خصوص شرایط این روزهای این رشته، اظهارکرد: اواخر سال گذشته به واسطه تغییرات مدیریتی که در هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه اتفاق افتاد، از ریاست کمیته پاورلیفتینگ استعفا دادم.

 

------------------------------------

وی افزود: با این وجود با توجه به در پیش بودن رقابت های پرس سینه و پاورلیفتینگ با لوازم قهرمانی کشور به میزبانی اراک، از هیات استان خواستیم تا با برگزاری مسابقات انتخابی زمینه اعزام تیمی از کرمانشاه را به این رقابت ها فراهم کند، اما متاسفانه مسئولین هیات هیچ توجهی به این درخواست نداشتند و در نهایت تعدادی از ورزشکاران قهرمان استان به ایلام رفتند و به نام این استان در رقابت های کشوری شرکت کردند و قهرمان هم شدند.

وی ادامه داد: پس از رقابت های اراک، رقابت های پرس سینه و پاورلیفتنگ بدون لوازم در چالوس مازندران هم در پیش بود که باتوجه به اینکه انتخابی تیم ملی بود و نمی خواستیم حق قهرمانان کرمانشاهی پایمال شود، بار دیگر از هیات درخواست برگزاری انتخابی برای اعزام یک تیم داشتم که باز هم توجهی نشد و در نهایت تیم باشگاه گلادیاتور که اکثر قهرمانان این رشته در آن تمرین می کنند را به این مسابقات اعزام کردیم.

قهرمان سابق پاورلیفتینگ آسیا با بیان اینکه رقابت های چالوس در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد، افزود: نفرات اعزامی از کرمانشاه در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان مقام قهرمانی و در دو رده سنی نوجوانان و پیشکسوتان نایب قهرمان شدند و در نهایت با چهار کاپ به کرمانشاه بازگشتیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی تاکید کرد: هیات بدنسازی و پرورش اندام کرمانشاه هیچ حمایتی برای اعزام این ورزشکاران نداشت و هزینه های اعزام، تغذیه، اسکان و ورودی ورزشکاران در این رقابت ها را شخصی دادیم.

قهرمان سابق پاورلیفتینگ جهان با انتقاد از بی توجهی مسئولین ورزش و هیات کرمانشاه به این موفقیت ورزشکاران پاورلیفتینگ، افزود: تا چند سال پیش در این رشته جایگاه چندانی در کشور نداشتیم و در مسابقاتی که در استان برگزار می شد، تنها حدود ۲۰ تا ۳۰ ورزشکار شرکت می کردند، اما در سالهای اخیر با حمایت های هیات قبلی توانستیم بگونه ای این رشته را در استان جا بیندازیم که در رقابت های انتخابی استان تا حدود ۲۵۰ نفر شرکت کنند و از استان های برتر این رشته محسوب می شویم.

وی به در پیش بودن رقابت های لیگ برتر پاورلیفتینگ هم اشاره کرد و گفت: تیم کرمانشاه سال گذشته در این رقابت ها حضور داشت و در برابر تیم هایی که هزینه هایی کلان کرده بودند، تنها با هزینه کرد ۷۰ میلیون تومان توانست در جایگاه سوم ایران قرار بگیرد.

جوادی فر با ابراز نگرانی از عدم حمایت های هیات برای حضور یک تیم از کرمانشاه دراین رقابت ها گفت: پاورلیفتینگ کرمانشاه اکنون جایگاه قدرتمندی در کشور دارد و هفت قهرمانی آسیا، چند دوره قهرمانی کشور و حضور نماینده از کرمانشاه در رقابت های جهانی را تابحال داشته ایم، اما با این روند و بی توجهی هایی که به آن می شود، نگرانیم که این رشته بسوی نابودی برود.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی