رفتن به بالا
  • شنبه - 26 فروردین 1402 - 18:32
  • کد خبر : ۱۵۵۳۰
  • چاپ خبر : پالنگان میزبان رقابت های دو کوهستان قهرمانی کشور در ماده اسکای رانینگ شد

پالنگان میزبان رقابت های دو کوهستان قهرمانی کشور در ماده اسکای رانینگ شد

مسابقات جایزه بزرگ دو کوهستان در ماده اسکای رانینگ به میزبانی روستای تاریخی پالنگان شهرستان کامیاران در استان کردستان برگزار می شود. به گزارش یاریزان؛ اولین دوره رقابت های جایزه بزرگ دو کوهستان در ماده اسکای رانینگ(sky running) قهرمانی کشور به میزبانی استان کردستان و در شهرستان کامیاران برگزار می شود.

مسابقات جایزه بزرگ دو کوهستان در ماده اسکای رانینگ به میزبانی روستای تاریخی پالنگان شهرستان کامیاران در استان کردستان برگزار می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات جایزه بزرگ دو کوهستان در ماده اسکای رانینگ به میزبانی روستای تاریخی پالنگان شهرستان کامیاران در استان کردستان برگزار می شود.

به گزارش یاریزان؛ اولین دوره رقابت های جایزه بزرگ دو کوهستان در ماده اسکای رانینگ (sky running) قهرمانی کشور به میزبانی استان کردستان و در شهرستان کامیاران برگزار می شود.

 

------------------------------------

بر این اساس و با اعلام هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کردستان این رقابت ها به مدت یک روز و در دو بخش بانوان و آقایان در مسافت تقریبی ۲۳ کیلومتر با ارتفاع حدود ۱۰۰۰ متر به میزبانی روستای تاریخی پالنگان از توابع شهرستان کامیاران برگزار خواهد شد.

نخستین دوره رقابت های جایزه بزرگ دو کوهستان در ماده اسکای رانینگ (sky running) قهرمانی کشور روز هفتم اردیبهشت ماه در رده های ۱۸ تا ۴۵ سال و بالاتر از ۴۵ سال برگزار می شود و متقاضیان تا ۲۸ فروردین ماه مهلت دارند تا جهت حضور در این مسابقات اقدام به ثبت نام کنند.

گفتنی است؛ هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان کردستان شماره تماس ۰۹۱۸۴۰۰۲۲۳۴ را جهت هماهنگی و ثبت نام اعلام کرده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی