رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 1 آبان 1398 - 09:39
  • کد خبر : ۵۶۲۶
  • چاپ خبر : طوفان پاروزنان ایران در روئینگ قهرمانی آسیا / بانوی کرمانشاهی راهی فینال شد

طوفان پاروزنان ایران در روئینگ قهرمانی آسیا / بانوی کرمانشاهی راهی فینال شد

مرحله دوم اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ بانوان بزرگسالان ایران با حضور 18 پاروزن در دریاچه آزادی برگزار می شود.

پاروزنان کشورمان در روز نخست مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در شش ماده به مصاف رقبا رفتند و در تمامی مواد به فینال صعود کردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پاروزنان کشورمان در روز نخست مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در شش ماده به مصاف رقبا رفتند و علاوه بر بانوی کرمانشاهی قایقرانان ایران در تمامی مواد به فینال صعود کردند.

به گزارش یاریزان؛ مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از صبح امروز در چونگجو کره جنوبی آغاز شد و ملی پوشان کشورمان در دور مقدماتی به مصاف رقبا رفتند.

 

------------------------------------

پاروزنان ایران شروعی طوفانی داشتند و در تمامی مواد مسابقات امروز به فینال صعود کردند.

در روئینگ تکنفره سنگین وزن بانوان مریم امیدی پارسا در رقابت با زمان ۸:۰۷.۹۴ دقیقه در صدر گروه دوم دور مقدماتی قرار گرفت و مستقیما به فینال راه یافت. در این رقابت نمایندگان کره، تایلند، سنگاپور و ماکائو در رده های بعدی قرار گرفتند.

در روئینگ تکنفره سنگین وزن مردان بهمن نصیری با زمان ۷:۰۹.۳۰ دقیقه بالاتر از رقبایی از کره، عربستان و چین تایپه به عنوان قایق اول راهی فینال شد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نازنین ملایی در روئینگ تکنفره سبک وزن بانوان با زمان ۷:۵۱.۳۲ دقیقه اول شد و مستقیما به فینال راه پیدا کرد. پاروزنان کره، ویتنام، قزاقستان و عربستان در رده های دوم تا پنجم این گروه جای گرفتند.

در روئینگ دونفره سنگین وزن مردان عاقل حبیبیان و سیاوش سعیدی با زمان ۶:۳۴.۰۷ دقیقه پس از قایق چین به عنوان قایق دوم مستقیما راهی فینال شد. قایق های کره، قزاقستان و تایلند در این مسابقه سوم تا پنجم شدند.

در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان زینب نوروزی و کیمیا زارعی با قرار گیری در رده دوم گروه خود فینالیست شدند. در این مسابقه نماینده چین اول شد و پاروزنان ویتنام، فیلیپین و قزاقستان در رده های سوم تا پنجم قرار گرفتند.

در رقابت تعیین خط روئینگ دونفره سنگین وزن بانوان نیز هانیه خرسند و نازنین رحمانی (از کرمانشاه) با قرارگیری در رده دوم گروه خود، در فینال با پاروزنان چین، کره، تاینلد و ژاپن مسابقه خواهند داد.

این رقابت ها صبح فردا با برگزاری ادامه دور مقدماتی دنبال می شود و پاروزنان کشورمان در ۳ ماده دور مقدماتی دیگر به مصاف حریفان آسیایی می روند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی