رفتن به بالا
  • شنبه - 27 شهریور 1400 - 15:04
  • کد خبر : ۱۱۷۷۶
  • چاپ خبر : وزنه بردار کرمانشاهی بخاطر پدرش قید اردوی تیم ملی را زد

وزنه بردار کرمانشاهی بخاطر پدرش قید اردوی تیم ملی را زد

رقابت‌های بین المللی وزنه‌برداری جام فجر در تهران برگزار شد، کیا قدمی وزنه بر دار کرمانشاهی در آخرین حرکت خود در بالا بردن وزنه ناموفق بود اما مدال طلا را کسب کرد.

وزنه بردار کرمانشاهی دارنده مدال برنز رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ بخاطر پرستاری از پدرش، قید حضور در اردوی تیم ملی را زد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وزنه بردار کرمانشاهی دارنده مدال برنز رقابت های وزنه برداری قهرمانی آسیا ۲۰۲۱ بخاطر پرستاری از پدرش، قید حضور در اردوی تیم ملی را زد.

به گزارش یاریزان؛ کیا قدمی در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا، بااشاره به دعوتش به اردوی تیم ملی وزنه برداری جهت حضور در رقابت های قهرمانی جهان، اظهار کرد: بخاطر پدرم در این اردو حضور پیدا نکردم.

 

------------------------------------

وی افزود: چندی پیش پدرم به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد و همزمان به اردوی تیم ملی وزنه برداری هم دعوت شدم.

قدمی اضافه کرد: باتوجه به اینکه من تنها فرزند خانواده هستم و وابستگی شدیدی به پدر و مادرم دارم، ترجیح دادم که از پدرم پرستاری و مراقبت کنم.

وی ادامه داد: هرچند حضور در اردوی تیم ملی و افتخارآفرینی برای کشورم همیشه برایم مهم بوده، اما در این شرایط اولویت را به خانواده ام و پرستاری از پدرم دادم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

قدمی عنوان کرد: همان زمان با آقای برخواه سرمربی تیم ملی صحبت کردم و گفتند اگر در اردو حضور نداشته باشم مساوی با حذف از مسابقات جهانی خواهد بود، با این وجود نمی توانستم پدرم را تنها بگذارم.

این قهرمان وزنه برداری با بیان اینکه پدرش در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده و شرایط جسمی‌اش رو به بهبودی است، گفت: مدارک پزشکی پدرم را برای فدراسیون ارسال خواهم کرد و امیدوارم برای اردوهای بعدی دعوت شوم.

وزنه بردار کرمانشاهی دسته سنگین وزن تیم ملی ایران ادامه داد: تمریناتم را هر روز بصورت منظم ادامه می دهم و امیدم را برای حضور در رقابت های جهانی از دست نمی دهم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی