رفتن به بالا
  • یکشنبه - 10 دی 1402 - 22:21
  • کد خبر : ۱۷۴۰۳
  • چاپ خبر : وزنه برداران کورد در لیگ برتر ایران مدال ها را درو کردند/ قهرمانی مناطق نفت خیز و ذوب آهن

وزنه برداران کورد در لیگ برتر ایران مدال ها را درو کردند/ قهرمانی مناطق نفت خیز و ذوب آهن

درخشش کم نظیر وزنه برداران جوان کورد در لیگ برتر وزنه برداری ایران با عث شد تا این ورزشکاران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان بر روی سکو بروند. به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری جوانان و بزرگسالان کشور که ۸ الی ۱۰ دیماه در تهران برگزار شد حکم فینال این مسابقات را داشت و تیم های برتر این رقابت ها با کسب مدال وزنه بردارانشان شور و هیجان خاصی را در این هفته رقم زدند. در این بین درخشش وزنه برداران کورد چشمگیر بود و ورزشکارانی از مهاباد، سقز و کرمانشاه با غلبه بر پولاد سرد مدال های رنگارنگ را بر گردن آویختند. محمد چاپاش از مهاباد (تیم مناطق نفتخیز جنوب) در دسته ۵۵ کیلوگرم در رده بزرگسالان در حرکت یکضرب مقام اول و در حرکت دوضرب و مجموع مقام سوم ایران را کسب کرد. رکورد وی در یکضرب ۱۰۱  کیلوگرم و در دو ضرب ۱۱۴ کیلوگرم و در مجموع ۲۱۵ کیلوگرم ثبت شده است. شایان احمد نژاد نیز از مهاباد (تیم مناطق نفتخیز جنوب) در دسته ۶۱ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی جوانان کشور ایستاد و مقام اول یکضرب و مقام دوم دوضرب و مجموع کشور در رده بزرگسالان را کسب کرد. رکورد وی نیز در یکضرب ۱۲۰ کیلوگرم، دوضرب ۱۳۸ کیلوگرم و درمجموع ۲۵۸ کیلوگرم ثبت شد. شایان چاپاش از دیگر وزنه بردار مهابادی (تیم مناطق نفتخیز جنوب) بود که در دسته ۷۳ کیلوگرم جوانان ایران، مقام دوم یکضرب و مقام سوم دوضرب و مجموع کشور را کسب نمود. رکورد وی نیز در حرکت یکضرب ۱۲۸ کیلوگرم، دو ضرب ۱۵۳ کیلوگرم و در مجموع ۲۸۱ کیلوگرم ثبت گردید. مربیگری این وزنه برداران برعهده طه احمدنژاد و یونس ابراهیمیان بود. حافظ قشقایی وزنه بردار کرمانشاهی (تیم ذوب آهن اصفهان) در دسته 67 کیلوگرم بزرگسالان در رقابت های لیگ وزنه برداری باشگاههای کشور صاحب مدال نقره شد. همچنین متین محمدی از سقز (تیم عقاب همدان) موفق شد با ثبت مجموع 211 کیلوگرم مدال برنز را بر گردن خود بیاویزد. نتایج مسابقات لیگ برتر وزنه برداری جوانان ایران تیم مناطق نفتخیز جنوب با کسب ۱۹۶۳ امتیاز رتبه اول تیم ملی حفاری با کسب ۱۷۹۱ امتیاز رتبه دوم تیم عقاب نیروهوایی با کسب ۱۷۲۹ امتیاز رتبه سوم و نیروی زمینی ، مقاومت گیلان با امتیاز های ۱۷۲۰ و ۱۳۸۰ به ترتیب در جایگاه های چهارم و پنجم ایستادند. نتایج مسابقات لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان ایران تیم ذوب آهن با کسب ۱۸۸۱ امتیاز رتبه اول تیم مناطق نفت خیز جنوب با کسب ۱۸۰۸ امتیاز رتبه دوم ملی حفاری با کسب ۱۶۹۲ امتیاز رتبه سوم و رعدپدافند ، عقاب نیروهوایی و نیروی زمینی با امتیاز های ۱۶۳۰، ۱۵۶۷ و ۱۵۲۰ به ترتیب در جایگاه های چهارم،پنجم و ششم ایستادند.

درخشش کم نظیر وزنه برداران جوان کورد در لیگ برتر وزنه برداری ایران با عث شد تا این ورزشکاران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان بر روی سکو بروند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

درخشش کم نظیر وزنه برداران جوان کورد در لیگ برتر وزنه برداری ایران با عث شد تا این ورزشکاران در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان بر روی سکو بروند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری جوانان و بزرگسالان کشور که ۸ الی ۱۰ دیماه در تهران برگزار شد حکم فینال این مسابقات را داشت و تیم های برتر این رقابت ها با کسب مدال وزنه بردارانشان شور و هیجان خاصی را در این هفته رقم زدند.

در این بین درخشش وزنه برداران کورد چشمگیر بود و ورزشکارانی از مهاباد، سقز و کرمانشاه با غلبه بر پولاد سرد مدال های رنگارنگ را بر گردن آویختند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

محمد چاپاش از مهاباد (تیم مناطق نفتخیز جنوب) در دسته ۵۵ کیلوگرم در رده بزرگسالان در حرکت یکضرب مقام اول و در حرکت دوضرب و مجموع مقام سوم ایران را کسب کرد. رکورد وی در یکضرب ۱۰۱  کیلوگرم و در دو ضرب ۱۱۴ کیلوگرم و در مجموع ۲۱۵ کیلوگرم ثبت شده است.

 

شایان احمد نژاد نیز از مهاباد (تیم مناطق نفتخیز جنوب) در دسته ۶۱ کیلوگرم بر سکوی قهرمانی جوانان کشور ایستاد و مقام اول یکضرب و مقام دوم دوضرب و مجموع کشور در رده بزرگسالان را کسب کرد. رکورد وی نیز در یکضرب ۱۲۰ کیلوگرم، دوضرب ۱۳۸ کیلوگرم و درمجموع ۲۵۸ کیلوگرم ثبت شد.

 

شایان چاپاش از دیگر وزنه بردار مهابادی (تیم مناطق نفتخیز جنوب) بود که در دسته ۷۳ کیلوگرم جوانان ایران، مقام دوم یکضرب و مقام سوم دوضرب و مجموع کشور را کسب نمود. رکورد وی نیز در حرکت یکضرب ۱۲۸ کیلوگرم، دو ضرب ۱۵۳ کیلوگرم و در مجموع ۲۸۱ کیلوگرم ثبت گردید.

مربیگری این وزنه برداران برعهده طه احمدنژاد و یونس ابراهیمیان بود.

 

حافظ قشقایی وزنه بردار کرمانشاهی (تیم ذوب آهن اصفهان) در دسته ۶۷ کیلوگرم بزرگسالان در رقابت های لیگ وزنه برداری باشگاههای کشور صاحب مدال نقره شد.

 

همچنین متین محمدی از سقز (تیم عقاب همدان) موفق شد با ثبت مجموع ۲۱۱ کیلوگرم مدال برنز را بر گردن خود بیاویزد.

 

نتایج مسابقات لیگ برتر وزنه برداری جوانان ایران

تیم مناطق نفتخیز جنوب با کسب ۱۹۶۳ امتیاز رتبه اول
تیم ملی حفاری با کسب ۱۷۹۱ امتیاز رتبه دوم
تیم عقاب نیروهوایی با کسب ۱۷۲۹ امتیاز رتبه سوم
و نیروی زمینی ، مقاومت گیلان با امتیاز های ۱۷۲۰ و ۱۳۸۰ به ترتیب در جایگاه های چهارم و پنجم ایستادند.

 

نتایج مسابقات لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان ایران

تیم ذوب آهن با کسب ۱۸۸۱ امتیاز رتبه اول
تیم مناطق نفت خیز جنوب با کسب ۱۸۰۸ امتیاز رتبه دوم
ملی حفاری با کسب ۱۶۹۲ امتیاز رتبه سوم
و رعدپدافند ، عقاب نیروهوایی و نیروی زمینی با امتیاز های ۱۶۳۰، ۱۵۶۷ و ۱۵۲۰ به ترتیب در جایگاه های چهارم،پنجم و ششم ایستادند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی