رفتن به بالا
  • سه شنبه - 9 آبان 1402 - 22:37
  • کد خبر : ۱۷۰۰۰
  • چاپ خبر : وزنه برداران مهابادی با پیراهن مناطق نفت خیز جنوب در لیگ برتر حاضر خواهند شد

وزنه برداران مهابادی با پیراهن مناطق نفت خیز جنوب در لیگ برتر حاضر خواهند شد

وزنه برداران مهابادی با ثبت قرارداد با تیم مناطق نفت خیز جنوب از فردا برای جدال با حریفان در لیگ برتر بر روی سکو خواهند رفت. به گزارش یاریزان؛ طبق برنامه ریزی های انجام شده هفته اول مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاهای ایران از فردا به میزبانی رشت و باشگاه مقاومت گیلان برگزار خواهد شد. در هفته دوم در آذرماه، شهر اصفهان و باشگاه ذوب آهن میزبان تیم‌های شرکت کننده خواهد بود و میزبان هفته سوم و فینال هم باشگاه مناطق نفت‌خیز در اهواز است. در رده بزرگسالان ملی حفاری و مناطق نفت خیز از خوزستان، ذوب آهن از اصفهان و سه تیم نیروی زمینی، عقاب نیروی هوایی و رعد پدافند بوشهر حضور خواهند داشت و تیم‌های مناطق نفت خیز، ملی حفاری، نیروی زمینی، عقاب و مقاومت گیلان شرکت خواهند کرد. محمد چاپاش، شایان چاپاش و شایان احمدنژاد سه ورزشکار مهابادی هستند که با ثبت قرارداد خود با باشگاه مناطق نفت خیز جنوب (نفت اهواز) در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

وزنه برداران مهابادی با ثبت قرارداد با تیم مناطق نفت خیز جنوب از فردا برای جدال با حریفان در لیگ برتر بر روی سکو خواهند رفت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وزنه برداران مهابادی با ثبت قرارداد با تیم مناطق نفت خیز جنوب از فردا برای جدال با حریفان در لیگ برتر بر روی سکو خواهند رفت.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ طبق برنامه ریزی های انجام شده هفته اول مسابقات لیگ برتر جوانان و بزرگسالان باشگاهای ایران از فردا به میزبانی رشت و باشگاه مقاومت گیلان برگزار خواهد شد. در هفته دوم در آذرماه، شهر اصفهان و باشگاه ذوب آهن میزبان تیم‌های شرکت کننده خواهد بود و میزبان هفته سوم و فینال هم باشگاه مناطق نفت‌خیز در اهواز است.

در رده بزرگسالان ملی حفاری و مناطق نفت خیز از خوزستان، ذوب آهن از اصفهان و سه تیم نیروی زمینی، عقاب نیروی هوایی و رعد پدافند بوشهر حضور خواهند داشت و تیم‌های مناطق نفت خیز، ملی حفاری، نیروی زمینی، عقاب و مقاومت گیلان شرکت خواهند کرد.

محمد چاپاش، شایان چاپاش و شایان احمدنژاد سه ورزشکار مهابادی هستند که با ثبت قرارداد خود با باشگاه مناطق نفت خیز جنوب (نفت اهواز) در این رقابت ها شرکت خواهند کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی