رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 19 مهر 1402 - 20:12
  • کد خبر : ۱۶۸۲۴
  • چاپ خبر : ورود رسمی کرمانشاه به لیگ پاورلیفتینگ / قرارداد ۷ ورزشکار با کارخانه سیمان غرب ثبت شد

ورود رسمی کرمانشاه به لیگ پاورلیفتینگ / قرارداد ۷ ورزشکار با کارخانه سیمان غرب ثبت شد

به گزارش یاریزان؛ کارخانه سیمان غرب کرمانشاه پس از اعلام آمادگی برای شرکت در سومین دوره لیگ پاورلیفتینگ، قرارداد تعدادی از ورزشکاران و سرمربی خود را به ثبت رساند. بر این اساس یزدان مرادی به عنوان سرپرست و همایون کریم زاده، فرشید بیات و محمد عباس آبادی به عنوان مربیان تیم کرمانشاه در سومين دوره لیگ پاورلیفتینگ در این تیم فعالیت می کند. همچنین مهدی ارباب، داریوش آبیار، پدرام کرم سیما، امید نجفی، میلاد عباس آبادی، بشیر میرانی و محمد عباس آبادی به عنوان ورزشکاران نماینده استان کرمانشاه قرارداد خود را در سازمان لیگ به ثبت رساندند. گفتنی است؛ کارخانه سیمان غرب کرمانشاه سومین تیمی است که قرارداد خود را در سازمان لیگ ثبت کرده است و روند ثبت قرارداد تیم های لیگ همچنان ادامه دارد.

تیم کارخانه سیمان غرب کرمانشاه با ۷ ورزشکار جهت شرکت در لیگ برتر پاورلیفتینگ باشگاههای کشور قرارداد امضا کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم کارخانه سیمان غرب کرمانشاه با ۷ ورزشکار جهت شرکت در لیگ برتر پاورلیفتینگ باشگاههای کشور قرارداد امضا کرد.

به گزارش یاریزان؛ کارخانه سیمان غرب کرمانشاه پس از اعلام آمادگی برای شرکت در سومین دوره لیگ پاورلیفتینگ، قرارداد تعدادی از ورزشکاران و سرمربی خود را به ثبت رساند.

 

------------------------------------

بر این اساس یزدان مرادی به عنوان سرپرست و همایون کریم زاده، فرشید بیات و محمد عباس آبادی به عنوان مربیان تیم کرمانشاه در سومین دوره لیگ پاورلیفتینگ در این تیم فعالیت می کند.

همچنین مهدی ارباب، داریوش آبیار، پدرام کرم سیما، امید نجفی، میلاد عباس آبادی، بشیر میرانی و محمد عباس آبادی به عنوان ورزشکاران نماینده استان کرمانشاه قرارداد خود را در سازمان لیگ به ثبت رساندند.

گفتنی است؛ کارخانه سیمان غرب کرمانشاه سومین تیمی است که قرارداد خود را در سازمان لیگ ثبت کرده است و روند ثبت قرارداد تیم های لیگ همچنان ادامه دارد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی